پیام رسان واتس اپ

مدیر تلگرام پیام رسان واتس اپ را جاسوسی دانست!

مدیر ارشد اجرایی تلگرام مدعی شد در پیام رسان واتس اپ حفره‌های امنیتی متعددی کشف می‌شود که از جاسوسی بودن این پیام رسان به عنوان یک ابزار نظارتی حکایت دارد.

پاول دورف، مدیر ارشد اجرایی تلگرام در جدیدترین اظهارنظرهای خود مدعی شد با توجه به اینکه در پیام رسان واتس اپ حفره‌های امنیت زیادی کشف می‌شود، می‌توان به این نتیجه رسید که واتس اپ یک ابزار نظارتی برای سازمان‌های جاسوسی محسوب می‌شود.

جزئیات جاسوسی بودن پیام رسان واتس اپ

مدیر ارشد اجرایی تلگرام به حفره‌های امنیتی جدیدی که در پیام رسان Whatsapp کشف شده است اشاره کرد و آنها را تاییدی بر ادعای خود دانست. گفتنی است پاول دورف در ابتدای سال 2019 نیز واتس اپ را مورد انقاد قرار داد و آن را یک اپلیکیشن ناامن معرفی کرد. مدیر تلگرام بر این باور است شکاف‌هایی که در واتس اپ قرار دارد باعث می‌شود اطلاعات شخصی کاربران برای هکرها و سازمان‌های جاسوسی قابل دسترس باشد. دورف واتس اپ را یک اسب تروژان دانست که به واسطه این اپلکیشن پیام‌ها و تصاویر کاربران مورد جاسوسی قرار می‌گیرد. مدیر ارشد اجرایی تلگرام در این خصوص در صفحه توییتری خود نوشت:

پروژه خرید Whatsapp توسط فیس بوک از سال‌ها قبل یک برنامه نظارتی بزرگ محسوب می‌شد، اگر فکر کنیم یک شرکت پس از ادغام سیاست‌های خود را تغییر می‌دهد، یک باور ساده‌لوحانه است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

7 دیدگاه

  1. هیچ ماست فروشی نمیگه ماست من ترشه

  2. جفتشون غلط کردن

    • شما درست میگی برادر

    • بنظرتون سروش، ایتا، روبیکا و… جاسوسی نیستند؟ آیا بارها حفره‌های امنیتی از همین اپلیکیشنهای ایرانی گزارش نشده؟! از لحاظ امنیت به حدی پایین بودند که شماره موبایل خود آقای وزیر ارتباطات به راحتی از سروش استخراج شد. پیامرسان ایتا بدون مجوز از کاربرانش عکس سلفی میگرفت.
      صد البته که هر چیز رایگانی در دنیای مجازی، بی دلیل نیست… چه داخلی و چه خارجی. فروش اطلاعات کاربران برای اهداف تجاری، امنیتی و… بارها در دنیای دیجیتال ثابت شده.

      • شما پدرت جاسوسیتو بکنه بهتره یا بقاله سره کوچه خونتونو دید بزنه؟

        • هر کس جاسوسی کنه مهم نیست

          مهم اینه که شب راحت میشه خوابید یا نه!

          بیان سراقت یا نه!

          مسئله گونی پیش بیاد یا نه!

          من تمام اطلاعاتم رو سازمان سیا ببره، اصلا برام مهم نیست! می دونی چرا! چون بهشون اعتماد کامل مالی و جانی و امنیتی دارم

          با سپاس