قطعی اینترنت موبایل

رفع قطعی اینترنت موبایل در کشور شروع شد (آپدیت شد)

روابط عمومی اپراتورهای ایرانسل، همراه اول و رایتل اعلام کردند رفع قطعی اینترنت موبایل کاربران آنها شروع شده و تا پایان امشب تمامی کاربران به اینترنت همراه دسترسی خواهند داشت.

طبق اعلام روابط عمومی اپراتورهای ایرانسل، همراه اول و رایتل مراحل رفع قطعی اینترنت همراه آغاز شده است و تا پایان امشب این قطعی به پایان خواهد رسید. همچنین در حال حاضر اتصال خطوط ایرانسل و همراه اول به اینترنت در استان‌های ایلام، زنجان، اردبیل، همدان، چهارمحال و بختیاری، یزد، سمنان، گلستان و خراسان جنوبی برقرار شده است. همچنین رفعی قطعی اینترنت همراه اپراتور رایتل نیز برای کاربران در حال انجام بوده و پس از اینکه اتصال هر کاربر برقرار شد، برای آنها پیامکی در خصوص برقراری اینترنت ارسال می‌شود.

زمان رفع کامل قطعی اینترنت موبایل

تاکنون در ارتباط با شبکه اینترنتی موبایل در تهران اطلاعاتی منتشر نشده است. لازم به ذکر است آن دسته از کاربرانی که همچنان اینترنت سیم کارت آنها با اختلال مواجه است، می‌بایست تا پایان امشب منتظر بمانند؛ چراکه طبق آخرین اعلام اپراتورهای تلفن همراه، اینترنت بین‌الملل کاربران آنها تا پایان امشب برقرار خواهد شد.

آخرین وضعیت اینترنت همراه در کشور ( به روز رسانی : 4 آذر 98 ساعت 00:25)

نمایشگر نت‌بلاکز، دیدبان اینترنت در خصوص سطح دسترسی به اینترنت تلفن همراه در ایران:

  • همراه اول:  1 درصد
  • ایرانسل: 93 درصد
  • رایتل: 23 درصد

گفتنی است گزارش کاربران از سراسر ایران حاکی از آن است تاکنون بسیاری از کاربران ایرانسل به اینترنت دسترسی ندارند و ظاهرا موسسه نت بلاکس نیز آماری دقیقی از ایرانسل ارائه نکرده است!

به‌روزرسانی2: (4 آذر ساعت 02:00)

نت بلاکس به آمار نادرست خود در مورد ایرانسل اعتراف کرد!

اکانت رسمی نت بلاکس در لایو چت یوتیوب اعتراف کرد که در مورد آمار اتصال کاربران ایرانسل به اینترنت اشتباه کرده است. ماجرا از این قرار است که ظاهرا ایرانسل امروز تقریبا تمام شبکه خود را فعال کرده اما کاربران تنها به شبکه داخلی (اینترانت) دسترسی داشته و همچنان اینترنت برای آنها قطع بوده است. این نشان می‌دهد که آمار امروز نت بلاکس در مورد میزان اتصال کاربران ایرانسل به اینترنت غلط بوده است!

به‌روزرسانی 3: (4 آذر ساعت 13:40)

اتصال اینترنت ایرانسل 100 درصد، رایتل 23 درصد و همراه اول 1 درصد!

اینترنت

بر اساس آخرین آماری که نت بلاکس از میزان اتصال اینترنت اپراتورهای موبایل کشور منتشر کرده است،‌ ایرانسل 100 درصد و  رایتل 23 درصد و همراه اول نیز هنوز همان 1 درصد متصل هستند؛‌ هرچند که با توجه به گزارش های متعدد از سراسر ایران،‌ هنوز بسیاری از کاربران ایرانسل به اینترنت دسترسی ندارند و ظاهرا نت بلاکس هم آماری درستی از ایرانسل ارائه نکرده است!

به‌روزرسانی 5: (4 آذر ساعت 14:45)

طبق اعلام برخی منابع،‌ اینترنت موبایل کل کشور امشب وصل خواهد شد. لازم به ذکر است که این اطلاعات از طریق منابع غیر رسمی به دست ما رسیده و گجت نیوز آن تایید یا رد نمی کند.

* کاربران عزیز برای اطلاع از آخرین به‌روزرسانی‌های مربوط به وصل شدن اینترنت کشور علاوه بر این مطلب می‌توانید به لینک زیر نیز مراجعه کنید، این مطالب همواره توسط تیم گجت نیوز به‌روزرسانی می‌شود.

قطعی اینترنت در ایران؛ آپدیت شد: آیا اینترنت شما وصل شده است؟

به‌روزرسانی 6: (6 آذر ساعت 16:30)

اینترنت موبایل کشور در حال وصل شدن است

بررسی از آخرین وضعیت اتصال اینترنت موبایل کشور حاکی از آن است که اینترنت همراه اول، ایرانسل و اینترنت سیم کارت‌های شاتل موبایل در تهران و برخی دیگر از مناطق کشور برقرار شده است.  ادامه مطلب در لینک زیر:

اینترنت موبایل کشور در حال وصل شدن است؛‌ گزارش لحظه ای از اپراتورها و مناطق وصل شده

به‌روزرسانی 7: (11 آذر ساعت 16:20)

آخرین جزئیات قطعی اینترنت در سیستان و بلوچستان

قطعی اینترنت در سیستان و بلوچستان در حالی همچنان ادامه دارد که تمامی استان‌های کشور به صورت کامل به اینترنت همراه و ثابت دسترسی دارند. اما دلیل ادامه‌دار بودن قطعی در این استان چیست؟  ادامه مطلب در لینک زیر:

قطعی اینترنت در سیستان و بلوچستان همچنان ادامه دارد

نظرسنجی:

درصورتی که اینترنت همراه شما وصل شده یه نشده است،‌ لطفا وضعیت اتصال خود را در بخش نظرات با ذکر نام شهر و سرویس دهنده اینترنت خود،‌ ما و سایر کاربران گجت نیوز را مطلع سازید.