قطعی اینترنت موبایل

نمایندگان تهران برای رفع قطعی اینترنت موبایل به وزیر ارتباطات نامه نوشتند

قطعی اینترنت موبایل برخلاف اینترنت خانگی تاکنون رفع نشده است و در همین راستا نمایندگان تهران برای رفع قطعی اینترنت همراه به وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات نامه نوشتند.

از عصر روز شنبه 25 آبان 98 اینترنت بین‌الملل کاربران ایرانی اعم از اینترنت همراه و اینترنت ثابت قطع شد و با گذشت یک هفته به تدریج شاهد دسترسی مجدد کاربران به اینترنت جهانی بوده‌ایم که البته در حال حاضر فقط اینترنت خانگی کاربران برقرار شده است و به تدریج تمامی مشترکان خانگی به صورت کامل به اینترنت بین‌الملل دسترسی خواهند داشت، اما در شرایط فعلی همچنان کاربران با مشکل قطعی اینترنت موبایل مواجه هستند. از این رو نمایندگان تهران برای رفع قطعی اینترنت همراه به وزیر ارتباطات نامه نوشتند.

نامه نمایندگان تهران برای رفع قطعی اینترنت موبایل

30 نماینده تهران با هدف اتصال مجدد هرچه سریع‌تر اینترنتت همراه برای کاربران به محمد جواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات نامه‌ای را به شرح زیر ارسال کردند:

جناب آقای آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات احتراما عنایت دارید که قطع طولانی مدت اینترنت به خصوص اینترنت موبایل ضرر و زیان هنگفتی را بر اقتصاد فضای کسب و کار و فضای آموزشی و پژوهشی کشور تحمیل کرده است. حال که با مشارکت هوشمندانه مردم فهیم ایران به خصوص تهران آرامش حاکم گردیده است انتظار آحاد مردم، دانشگاهیان، کسبه، بازاریان و کارآفرینان تسریع در برقراری اینترنت موبایل استان تهران است.

شایسته است اقدام لازم در این زمینه به عمل آید.