آیفون 11 اس

آیفون 11 اس مجهز به پنل های OLED سامسونگ خواهد بود

اپل قصد دارد گوشی های آیفون 11 اس (iPhone 11s) را به پنل های اولد سامسونگ مجهز کند. به نظر می‌رسد شاهد پنل های ال جی هم در کنار سامسونگ خواهیم بود.

شرکت اپل از سال گذشته در کنار دو گوشی اصلی پرچمدار خود اقدام به معرفی مدل سومی هم با مشخصات مشابه، اما با سایز متفاوت کرده است. اگر حدس زده باشید ما در حال صحبت درباره آیفون ایکس آر (iPhone XR) و آیفون 11 (iPhone 11) هستیم که در سال 2018 میلادی معرفی شده‌اند. احتمالا به دلیل کنترل هزینه‌ها، سری جدید گوشی های آیفون همانند مدل‌های پرچمدار مجهز به صفحه نمایش اولد نباشند. در هر صورت شرایط در سال آینده و هنگامی که اپل گوشی آیفون 11 اس را معرفی کند، تغییر خواهد کرد.

بر اساس گزارش Korea Electronics Times، اپل در پاییز آینده قصد دارد سه مدل جدید آیفون 11 اس را معرفی کند که اندازه صفحه نمایش آن‌ها 5.4 ، 6.1 و 6.7 اینچ خواهد بود. اینطور که پیداست دو مدل از آن‌ها (5.4 و 6.7) پنل‌های نمایشگر را از سامسونگ دریافت خواهند کرد و پنل‌های نمایشگر مدل 6.1 اینچ هم به صورت اشتراکی از سامسونگ و ال جی خواهد بود. توجه داشته باشید که هر سه مدل مجهز به صفحه نمایش‌های اولد خواهند شد.

آیفون 11 اس

علاوه بر این انتظار می‌رود مشکلات مربوط به آنتن‌دهی آیفون هم حل شود. بر اساس اخبار منتشر شده، شرکت اپل در سال 2020 میلادی قصد دارد استفاده از باند پایه اینتل در آیفون را لغو کند و به جای آن از باند کوالکام ایکس 55 5G استفاده نماید. در عین حال شرکت مستقر در کوپرتینو هم طراحی آنتن های تلفن را بهبود ببخشد، علی‌الخصوص این که از آنتن های بیشتری استفاده نماید و امواج میلی‌متری را هم پشتیبانی کند.

اپل و کوالکام در نیمه نخست سال جاری میلادی با هم به توافق رسیده‌اند و به نظر می‌رسد شرکت اپل زمان کافی برای جایگزین کردن پایه جدید آنتن را دارد. در صورتی که صفحه نمایش‌های اولد با رزولوشن بالا به کارگیری شود و مشکل سیگنال هم رفع شود، انتظار می‌رود قیمت آیفون 11 اس در سال آینده افزایش پیدا کند.