خودروهای بیسو

تولید خودروهای بیسو در ایران از سر گرفته می‌شود

تولید خودروهای بیسو در ایران از سر گرفته خواهد شد؛ این خبری است که با واردات قطعات CKD محصولات بیسو توسط شرکت سیف خودرو رنگ و بوی واقعیت گرفته است.

شرکت سیف خودرو در شروع فعالیت خود گروه خودروسازی مرتب خودرو را خریداری کرد و طی همکاری با شرکت خودروسازی چینی بیسو توانست طی دو سال گذشته خودروهای چینی بیسو را برای عرضه به بازار کشور به تولید برساند. با توجه به اینکه در پیش فروش خودروهای بیسو محدودیت‌هایی وجود داشت، اما مشتریان از طرح‌های فروش این خودروها به خوبی استقبال کردند. نکته حائز اهمیت این است که هم‌اکنون با گذشت دو سال شاهد تحویل خودروهای ثبت نامی به مشتریان هستیم. خودروهایی که از نخستین دوره تحویل خود در خرداد 98 تاکنون با جهش قیمتی زیادی مواجه شدند.

جزئیات تولید خودروهای بیسو در ایران

گفتنی است با توجه به مسائل تحریم و مشکلات انتقال ارز بین شرکت سیف خودرو و طرف چینی مشکلاتی در تحویل محصولات بیسو به وجود آمد، اما مدیران سیف خودرو با حل مشکلات تجاری توانستند پس از اینکه چند سری از خودروهای بیسو را در خرداد 98 به مشتریان تحویل دهند، طی هفته‌های اخیرا نیز تعداد زیادی قطعات CKD را به کشور وارد کنند. این قطعات در خطوط تولید سیف خودرو وجود داشته که طی روزهای آینده تولید و به دست مشتریان خواهد رسید.

طی روزهای اخیر اخباری غیر رسمی مبنی بر توافق سیف خودرو با شرکت ایتالیایی SWM نیز منتشر شده است. این شرکت ایتالیایی اخیرا برای تولید خودروهای کراس اوور در چین با شرکت برلیانس همکاری کرده است. از این رو به نظر می‌رسد شرکت سیف خودرو با هدف اینکه در تحویل تعهدات خود بیش از این با تاخیر مواجه نشود، قصد دارد مدل‌های جایگزینی را در نظر بگیرد، اما نمی‌توان این اخبار را تایید کرد و تا انتشار خبرهای رسمی می‌بایست منتظر بمانیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. ای کاش قیمت چند تا از ماشین هاشم میزاشتید