اندروید 10 برای اس 8 و نوت 8 منتشر نمی‌شود

منتظر انتشار اندروید 10 برای گلکسی اس 8 و نوت 8 نباشید!

نقشه راه سامسونگ نشان می‌دهد که نباید منتظر انتشار اندروید 10 برای گلکسی اس 8 و نوت 8 باشیم. به نظر می‌رسد این گوشی‌ها دیگر به‌روزرسانی‌های بزرگ اندروید را دریافت نخواهند کرد.

سامسونگ نقشه‌ی راه انتشار به‌روزرسانی اندروید 10 را برای محصولات خودش منتشر کرد. اما متاسفانه نکته‌ی منفی که در اینجا وجود دارد، نبود اسامی گوشی‌های گلکسی اس 8، اس 8 پلاس و نوت 8 در جمع دریافت‌کنندگان این آپدیت است. بنابراین سامسونگ نیز تایید کرده است که گوشی‌های پرچمدار سال 2017 به قبلش نمی‌توانند دهمین نسخه‌ از اندروید را دریافت کنند.

اندروید 10 برای اس 8 و نوت 8 منتشر نمی‌شود

اس 8 و اس 8 پلاس در ماه مارس سال 2017 با همراهی اندروید 7 نوقا معرفی شدند. نوت 8 نیز در آگوست همان سال با اندروید نوقا روانه‌ی بازار شد. این گوشی‌ها طبق معمول دو به‌روزرسانی بزرگ اندروید را دریافت خواهند کرد. شرکت کره‌ای تاکنون دو نسخه‌ی اوریو (8) و پای (9) اندروید را برای گوشی‌های مذکور منتشر کرده است. بدین ترتیب نسخه‌ی بعدی که اندروید 10 نام دارد را دریافت نمی‌کنند.

در این فهرست، نام بیش از 40 گوشی و تبلت گلکسی به چشم می‌خورد. ابتدا این به‌روزرسانی برای گوشی‌های پرچمدار و برخی از گوشی‌های میان‌رده‌ی این شرکت در سه ماهه‌ی اول سال 2020 میلادی منتشر می‌شود.

گوشی‌های سری گلکسی اس 11 به صورت پیشفرض همراه با اندروید 10 گوگل عرضه خواهند شد. در کنار آن‌ها می‌تواند گوشی‌های جدید دیگری نظیر گلکسی اس 10 لایت، نوت 10 لایت، ای 51 و ای 71 نیز باشد که به صورت پیشفرض با این نسخه از پلتفرم اندروید وارد بازار می‌شوند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. بعد میگن اپل بده !

  2. واااای نوته۸ ذو چرا اپدیت نمیکنن