گلکسی اس 10-گلکسی اس 10 سامسونگ

نسخه پایدار اندروید 10 برای گلکسی اس 10 منتشر شد

برخلاف تاریخ منتشرشده از زمان انتشار رسمی اندروید 10 (Android 10) برای گوشی سامسونگ گلکسی اس 10 (Galaxy S10) نسخه پایدار اندروید 10 با رفع نواقص ورژن بتا زودتر از موعد برای این گوشی منتشر شده است.

حدود یک ماه پیش بود که خبر دادیم اندروید 10 بتا برای گلکسی اس 10 منتشر شده اما این آپدیت ارائه شده از سوی سامسونگ، یک مشکل بزرگ برای کاربران به‌وجود آورده بود؛ قفل صفحه گوشی برخی کاربران پس از آپدیت باز نمی‌شد! اکنون به نظر می‌رسد کمی زودتر از جدول برنامه ریزی سامسونگ برای ارائه آپدیت اندروید 10، گلکسی اس 10 نسخه پایدار اندروید 10 را دریافت کرده است.

در حالی که قرار بود اندروید 10 در اواسط دی ماه 98 برای کاربران گلکسی اس 10 منتشر شود، کاربران S10 حالا می‌توانند نسخه پایدار آن را از طریق آپدیت دریافت کنند. حجم این آپدیت برای کاربرانی که نسخه بتای اندروید 10 را نصب کرده بودند حدود 140 مگابایت است و برای آن‌هایی که نسخه بتا را نصب نکرده بودند هم حدود 2 گیگابایت است که با شماره ورژن G97**XXU3BSKO عرضه می‌شود. در آپدیت اندروید 10 برای گلکسی اس 10 ، نسخه دوم One UI حضور دارد و ویژگی های اندروید 10 نیز طبیعتا در دسترس است. پچ امنیتی آن هم مربوط به دسامبر 2019 است.

آپدیت مذکور در حال حاضر برای کاربران کشور آلمان در دسترس است. احتمالا به‌زودی شما هم اعلان آپدیت را دریافت می‌کنید اما اگر نمی‌توانید صبر کنید، به بخش Settings >Software update بروید و بررسی کنید که آپدیت جدید در دسترس قرار داده شده است یا خیر.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*