سامسونگ گلکسی اس 11 پلاس

تصاویر قاب محافظ گلکسی اس ۱۱ پلاس طراحی پرچمدار سامسونگ را تایید می‌کنند

اخیرا شاهد انتشار رندرهایی بودیم که چهره‌ی سامسونگ +Galaxy S11 و دوربین پنج‌گانه آن را نشان می‌دادند. حالا تصاویر قاب محافظ گلکسی اس ۱۱ پلاس نیز موید همان طراحی هستند.

همسو با رندرهای پیشین، اینجا هم یک حفره مرکزی را روی صفحه نمایش برای میزبانی از دوربین سلفی می‌بینیم. همچنین برش بزرگی روی قاب محافظ گلکسی اس ۱۱ پلاس وجود دارد که برای ماژول دوربین پشتی آن است.

قاب محافظ گلکسی اس 11 پلاس

بر اساس گزارش‌های موجود، اجزای این دوربین پنج‌گانه را سنسور اصلی 108 مگاپیکسلی، لنز تله‌فوتو 48 مگاپیکسلی، یک لنز فوق عریض،  یک سنسور ToF و یک سنسور برایت نایت (Bright Nigh) تشکیل می‌دهند. از امکانات منتسب به این مجموعه، باید به پشتیبانی از زوم اپتیکال 10x و بزرگ‌نمایی هیبرید 100 برابری اشاره کنیم.

سامسونگ گلکسی اس 11 پلاس در بازارهای مختلف، با تجهیز به تراشه اسنپدراگون 865 یا اگزینوس 990 عرضه خواهد شد. برخورداری از باتری 4900 میلی‌آمپر ساعتی و برچسب قیمت 999 دلاری، از دیگر شایعات مطرح شده درباره این پرچمدار به شمار می‌روند. البته هنوز از طراحی آن هم نمی‌توانیم کاملا مطمئن باشیم؛ چون هیچ‌یک از عکس‌های انتشار یافته، توسط منابع رسمی تایید نشده‌اند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*