خودروهای کانسپت

بهترین خودروهای کانسپت در یک دهه اخیر (گجت تی وی)

خودروسازان مطرح جهان با معرفی خودروهای کانسپت ، نمایی از محصولات آینده و تکنولوژی‌های خود را به نمایش می‌گذارند. در این ویدیو با بهترین خودروهای مفهومی یک دهه اخیر آشنا می‌شوید.

شرکت‌های معتبر خودروسازی جهان هر ساله خودروهای کانسپت یا مفهومی خود را در نمایشگاه‌ها و رویدادهای مختلف خودرویی به نمایش می‌گذارند. این طرح‌های مفهومی، نمایی از محصولات آینده کمپانی خودروسازی را نشان می‌دهد و معمولا طراحی فوق‌العاده جذاب و تکنولوژی‌های بی نظیری دارند. فناوری خودران، موتورهای الکتریکی و کابین‌هایی راحت با تکنولوژی‌های عجیب از مهم‌ترین ویژگی‌های کانسپت‌هایی هستند که در این سال‌ها معرفی می‌شوند. کاملا واضح است که تکنولوژی و ایده‌های جدید در صنعت خودروسازی با سرعت چشمگیری در حال پیشرفت است.

بسیاری از طرح‌های مفهومی خودروسازان هیچ وقت تولید و عرضه نمی‌شوند و فقط برای نمایش اغراق‌آمیز توانایی‌های خودروساز و تجسم خودروهای آینده طراحی شده‌اند، اما بعضی از آنها هم به مرحله تولید و عرضه می‌رسند. در این مطلب قصد داریم نگاهی به بهترین خودروهای کانسپت که در یک دهه اخیر معرفی شده‌اند، بیندازیم. بی ام و ویژن نکست 100، لامبورگینی ترزو میلنیو، بیوک اویستا، استون مارتین لاگوندا ویژن، فولکس واگن آی دی باگی و آئودی ای ترون جی تی از جمله این خودروهای مفهومی بی نظیر هستند. در ادامه می‌توانید ویدیوی معرفی بهترین کانسپت‌های دهه اخیر را در گجت تی وی مشاهده کنید:

معرفی بهترین خودروهای کانسپت دهه اخیر

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. خوبیه تسلا اینه کانسپت نداره
    اون چیزی که واسه بقیه تسلاس واسه تسلا تولید انبوهه 😂😂😂😂😂😂🥴🥴🥴🥴🥴

  2. همیننننن؟؟؟؟؟ حاجی ما گفتیم حالا یه ماشین ساختن ک حرف میزنه با ادم یا اشپزی میکنه یه همچین چیزی
    یه چی تو مایه های پراید ک اوجه رستگاری خودرو سازانه ایرانو نشون میده و باهاش میشه یه دربست یه طرفه رو ب جهنم گرفت!!!