هواوی

هواوی می‌تواند بدون گوگل هم برترین برند گوشی هوشمند در جهان شود

مدیر هواوی معتقد است این شرکت می‌تواند در شرایط تحریم و حتی بدون گوگل هم به عنوان نخستین برند در میان تولیدکنندگان گوشی هوشمند جهان تبدیل شود.

بنیان‌گذار هواوی در مصاحبه با CNN اظهارات جالبی داشت؛ او معتقد است که هواوی می‌تواند حتی بدون گوگل هم به محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین برند گوشی هوشمند جهان تبدیل شود. بد نیست بدانید دستیابی به جایگاه پرفروش‌ترین برند گوشی هوشمند در سال 2019 به عنوان مهم‌ترین هدف هواوی در سال جاری شناخته می‌شد، اما تحریم های ایالات متحده آمریکا و ممانعت گوگل در استفاده از سرویس‌های گوگل برای گوشی های جدید Huawei باعث شد تا این شرکت دچار مشکلات زیادی شود.

با این که هواوی صدرنشین تجهیزات ارتباطی در جهان است، اما کماکان در بخش موبایل شاهد صدرنشینی سامسونگ هستیم. کسب جایگاه اول بدون سرویس‌های Gmail، گوگل پلی، نقشه یا یوتیوب کار سختی به حساب می‌آید، اما هواوی نسبت به کسب موفقیت اطمینان خاطر دارد.

رن ژنگفی درباره گوگل اظهار داشت:

من فکر نمی‌کنم که این مسئله به عنوان یک مشکل شناخته شود.

با این حال غول تکنولوژی چین بارها گفته است که ترجیح می‌دهد در صورت امکان با گوگل همکاری داشته باشد.

میت 30 پرو

توجه داشته باشید مایکروسافت مجوز ویژه‌ای برای تجارت با این شرکت چینی دریافت کرده است، اما مشروط بر این که امنیت ملی ایالات متحده آمریکا را به خطر نیندازد. بر اساس اعلام رن ژنگفی، گوگل هنوز هیچ مجوزی را تایید نکرده است. همچنان هواوی به لطف بازار داخلی خود توانسته نتایج خوبی را در فروش به دست آورد. این شرکت در حال حاضر با صبر و حوصله منتظر است تا گوگل مجوز همکاری را دریافت کند و به راه خود ادامه دهد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

6 دیدگاه

  1. اخه خیلی غلط کرده شرکته دوزاری با اون رییس شرکتش که شبیه صاب شرکت علی باباس زشتو عجیب غریبو بی خلاقیت

  2. مگه تو خواب بتونه…نتونست سیستم عامل انحصاری مسخره شو بکار ببره و داره همش کوری میخونه
    اگه یک میلیارد و هفتصد میلیون چینی پشتت نبود نمیتونستی در سال 10میلیون گوشی بفروشی،با این اوصاف سامسونگ 11 ساله سلطان بوده و هست و خواهد بود

  3. امیر حسین ناهیدی

    خیلی راحت می تونه اما اگه سامسونگ محصولاتشو بدون کاهش کیفیت بیش از حد ارزون و طراحی شو بهتر و امکاناتشو با وجود قیمت کم خیلی بیشتر کنه هواوی نمیتونه