بهترین دوربین سلفی یک گوشی در سال 2019

بهترین دوربین سلفی گوشی های موبایل در سال 2019 از نگاه DxOMark

وب سایت DxOMark که معروف ترین مرجع بررسی و امتیاز دهی به دوربین در جهان است، بهترین دوربین سلفی گوشی های موبایل در سال 2019 را معرفی کرد.

روز گذشته بهترین دوربین سلفی گوشی های موبایل در سال 2019، در سایت DxOMark مشخص شد و یک گوشی جدید طبق روال هر سال٬ تاج‌گذاری کرد. به نقل از این سایت٬ گوشی گلکسی نوت 10 پلاس 5G در بخش دوربین جلوی خود٬ بهترین عملکرد را ارائه می‌کند.

گلکسی نوت 10 پلاس 5G ؛ بهترین دوربین سلفی سال 2019

این دیوایس به طور کلی امتیاز 99 را به نام خود ثبت کرده است. این گوشی٬ فقط کمی بالاتر از زنفون 6 ایسوس با امتیاز 98 قرار دارد. دیگر گوشی‌های غیرسامسونگی این فهرست شامل میت 30 پرو هواوی با امتیاز 93 و گوگل پیکسل 4 با امتیاز 92 می‌شود.

بهترین دوربین سلفی یک گوشی در سال 2019

گلکسی نوت 10 پلاس 5G

اما گوشی گلکسی نوت 10 پلاس 5G چگونه امتیاز 9 را به نام خود ثبت کرده است؟ خب این گوشی عملکرد خوبی را در اکثر دسته‌بندی‌ها به دست آورده است تا بهترین گزینه برای انواع مختلف عکاسی سلفی و حتی در شرایط نوری کم باشد. علاوه بر این، گوشی سامسونگ به خصوص با حالت بوکه و فلاش نیز به خوبی کار می‌کند.

جایزه‌ی بعدی که این گوشی از DxOMark دریافت کرده‌ «بهترین برای فیلمبرداری» است. این گوشی با دوربین جلوی خود می‌تواند بهترین ویدیوی ممکن در یک گوشی را ضبط کند. شما می‌توانید با وضوح 4K، جزئیاتی عالی در شرایط نوری روشن و معمولی داخلی را ثبت کنید. در نور کم هر چند بخشی از جزئیات از دست می‌رود، اما باز هم نسبت به رقبا بهتر است.

بهترین دوربین سلفی یک گوشی در سال 2019

گوگل پیکسل 4

پیکسل 4 نیز موفق به کسب چندین عنوان برتر نظیر «بهترین دوربین برای سفر» شده است. هرچند این گروه‌بندی ذهنی به نظر می‌رسد، اما توضیح‌های پس این انتخاب منطقی است. دوربین جلوی این گوشی عمق میدان وسیع‌تری دارد و این بدان معناست که فوکوس روی فرد و پس زمینه به خوبی انجام می‌شود. این درحالیست که دیگر گوشی‌های هوشمند فقط روی یکی از این دو مورد تمرکز می‌کنند. بنابراین جزئیات را از دست می‌دهند.

بهترین دوربین سلفی یک گوشی در سال 2019

ایسوس زنفون 6

در سمتی دیگر گوشی نه چندان مشهور ایسوس زنفون 6 نیز موفق به کسب «بهترین دوربین برای عکس‌های پرتره از نزدیک» شده است. در نهایت عنوان «بهترین دوربین برای پرتره‌های گروهی» است که باز هم به گوشی پیکسل 4 گوگل می‌رسد. دوربین جلوی این گوشی به یک لنز 21 میلی‌متری مجهز است که به کاربران اجازه می‌دهد، فضای دید گسترده‌ای را در اختیار داشته باشند. به همین خاطر، تعداد افراد بیشتری می‌توانند در یک عکس سلفی قرار گیرند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

11 دیدگاه

  1. سامسونگ سبزی فروش بنجل ساز معروف

  2. اینا زره مفته
    فقط اپل

  3. حاضر نیستین خبر دیگه ای درمورد اینترنت کار کنین؟
    بلوچستان هنوز اینترنت نداره

  4. هر جا سخن از برترین است،نام ارباب سامسونگ میدرخشد