هیوندای آزرا 2020

هیوندای آزرا 2020 فیس لیفت در کره جنوبی معرفی شد

هیوندای آزرا 2020 فیس لیفت در کره جنوبی معرفی شد. سدان لوکس کره‌ای نسبت به قبل از لحاظ ظاهری تغییرات زیادی را تجربه کرده است. در ادامه مشخصات و امکانات این خودرو را بررسی می‌کنیم.

اخیرا تصاویر جاسوسی متعددی از طراحی ظاهری هیوندای آزارا 2020 مدل فیس لیفت منتشر شد که به خوبی تغییرات این خودرو نسبت به گذشته را نشان می‌دهد. اکنون پس از گذشت مدت کوتاهی شاهد معرفی رسمی این سدان لوکس در کره جنوبی هستیم. طول خودرو هیوندای آزرا 2020 فیس لیفت حدود 4.990 میلی‌متر اعلام شده که نسبت به گذشته 60 میلی‌متر کشیده‌تر شده است. همچنین عرض این خودرو 10 میلی‌متر و فاصله محوری آن نیز 40 میلی‌متر نسبت به گذشته افزایش پیدا کرده است. از این رو سرنشینان در کابین از فضای زیادی برخوردار خواهند بود.

مشخصات هیوندای آزرا 2020 فیس لیفت

هیوندای آزرا 2020

تصاویری که از کابین این خودرو منتشر شده است به خوبی نشان می‌دهد که نسبت به گذشته لوکس‌تر و پیشرفته‌تر شده است. در کابین شاهد یک صفحه نمایش 12.3 اینچی برای سیستم اطلاعاتی سرگرمی هستیم. از سایر جزئیات کابین می‌توان به سیستم نورپردازی داخلی 64 رنگ، کنسول وسط چرمی با کنترل‌های لمسی برای سیستم تهویه جدید، غربیلک فرمان بازطراحی شده و  صفحه آمپر دیجیتالی اشاره کرد.

هیوندای آزرا 2020

شرکت هیوندای برای مدل جدید آزرا از لحاظ ایمنی نیز سیستم‌های کمک راننده متعددی را در نظر گرفته است که از جمله آنها باید به تکنولوژی نیمه خودران دستیار رانندگی در بزرگراه، دستیار هوشمند پارک از راه دور، سیستم خروج ایمن، پایش نقاط کور، دستیار جلوگیری از برخورد جلو و دستیار جلوگیری از برخورد عقب اشاره کرد. شرکت هیوندای برای افزایش رفاه سرنشینان سنسور گردوغبار جدیدی را در نظر گرفته و عایق‌های صدا را نیز ارتقا داده است.

هیوندای آزرا 2020

هیوندای آزرا 2020 فیس لیفت در بازار کره جنوبی با 4 موتور مختلف عرضه می‌شود. موتور اول یک پیشرانه 2.5 لیتری 4 سیلندر جدید است که قادر به تولید قدرت 198 اسب بخار و گشتاور 245 نیوتن‌متر بوده که به جای موتور 2.4 لیتری قبلی در این خودرو ارائه شده است. این موتور بسیار اقتصادی بوده و طبق اعلام هیوندای به ازای هر 100 کیلومتر مصرف سوخت ترکیبی 11.9 لیتری را به همراه دارد، اما آن دسته از مشتریانی که می‌خواهند خودرویی با مصرف سوخت کمتری را خریداری کنند، مدل هیبریدی ارتقا یافته این خودرو برای آنها بسیار مناسب است؛ این مدل از موتور 2.4 لیتری بهره می‌برد و به ازای هر 100 کیلومتر مصرف سوخت ترکیبی فقط 6.2 لیتری را به همراه خواهد داشت.

هیوندای آزرا 2020

موتور سوم این سدان لوکس یک پیشرانه 3.3 لیتری V6 است که قدرتی برابر با 294 اسب بخار و گشتاور 343 نیوتن‌متر تولید می‌کند. موتور چهارم این خودرو نیز یک پیشرانه 3 لیتری با ویژگی پشتیبانی از سوخت LPG است. این خودرو در بازار آمریکا عرضه نخواهد شد، اما از آنجایی که در کره جنوبی دارای محبوبیت زیادی است، تاکنون بسیاری از مشتریان آن را سفارش داده‌اند و فقط ظرف مدت 11 روز پس از معرفی حدود 39 هزار 179 سفارش برای این سدان لوکس به ثبت رسیده است که در تاریخ این خودرو یک رکورد به شمار می‌رود. مدل پایه 2.5 لیتری این خودرو حدود 32.94 میلیون وون برابر با 28 هزار و 150 دلار قیمت دارد و مدل هیبریدی با قیمت 44.89 میلیون وون برابر با 38 هزار و 360 دلار به عنوان گران‌ترین نسخه هیوندای آزرا 2020 فیس لیفت محسوب می‌شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

6 دیدگاه

  1. مسه سامسونجه
    فقط بلده کپی بکنه

    • اشرف جوون از سوزشت هر چی بگی درکت میکنم
      کره ی جنوبی ۴۰ سال پیش آرزوی ایران شدن داشت و الان شده تو هر قسمتی از صنعت،نوآور و پیشرو
      چون اونا حرف نمیزنن و چیزی تف نمیدن مثل من و تو،عمل میکنن،مغزشون رو بکار میگیرن،دزدی بلد نیستن،وجدان دارن،مسئولینی دلسوز و سالم و کارآمد دارن،نه مثل مسئولین ما دزد و چند تابعیتی و نالایق
      الان طراحی این سوپر لوکس کپی کدون شرکته که فقط توئه عقل کل!فهمیدی؟
      مطمئن باش با پول ۵۰ سال امثال من و تو نمیشه اینو خرید،هممون تو مجازی شاخیم و تو واقعیت پخی نیستیم
      پس خواهشا چرت و پرت تف نده و اون سیب کرمو و دهنی و نجس که مشتریهاش رو آدم حساب نمیکنه (که یکی از دلایل جذب مشتریش همینه که مشنریهاش یعنی پشم) بنداز سر جاش که سطل آشغاله