ردمی K30

افشای جزئیاتی از گوشی ردمی کی 30 شیائومی؛ مشخصات، قیمت و طراحی

گوشی ردمی کی 30 (Redmi K30) جانشین محصولات محبوبی چون ردمی کی 20 و شیائومی می 9 تی خواهد شد. حالا در آستانه رونمایی، اطلاعات و تصاویر جدیدی از آن منتشر شده است.

به تازگی «لو ویبینگ» نائب رئیس شیائومی، در حساب شخصی خود از برگزاری مراسمی در روزهای آینده خبر داد که به گوشی ردمی کی 30 اختصاص دارد. البته پیش‌تر هم یکی از افشاگران حوزه موبایل (Mukul Sharma)، مدعی رونمایی از این محصول در تاریخ 19 آذر (10 دسامبر) شده بود.

همزمان، یک پوستر رسمی انتشار یافته است که شیائومی ردمی کی ۳۰ را با نمایشگر حفره‌دار و دوربین سلفی دوگانه به تصویر می‌کشد. همچنین یک رندر کم‌کیفیت از پنل عقب وجود دارد که چیدمان عمودی دوربین‌ها را نشان می‌دهد.

با این وضوح پایین، جزئیات چندانی قابل مشاهده نیست؛ ولی به نظر نمی‌رسد اسکنر اثر انگشت در پشت دستگاه تعبیه شده باشد. پس شاید با صفحه نمایش OLED و اسکنر درون صفحه‌ای روبه‌رو باشیم؛ هر چند که در فهرست مشخصات لو رفته‌ی دستگاه، پنل LCD به چشم می‌خورد.

مشخصات فنی گوشی ردمی کی 30 شیائومی

از دیگر ویژگی‌های منتسب به صفحه نمایش این گوشی هوشمند باید به سایز 6.66 اینچی، وضوح فول اچ دی، نسبت تصویر 20:9 و نرخ تازه‌سازی 120 هرتز اشاره کنیم. ظاهرا ردمی K30 از تراشه اسنپدراگون 730G قدرت خواهد گرفت و نسخه پایه، مجهز به 6 گیگ رم و 64 گیگ حافظه داخلی خواهد بود.

گفته می‌شود پنل پشتی دستگاه، از دوربین‌های 64 مگاپیکسلی اصلی، 8 مگاپیکسلی تله‌فوتو، 12 مگاپیکسلی فوق عریض و سنسور عمقی 2MP میزبانی می‌کند. یکی از دوربین‌های سلفی نیز 20 مگاپیکسلی توصیف شده است. از دیگر مشخصات احتمالی باید به باتری 4500 میلی‌آمپر ساعتی، پشتیبانی از شارژ سریع 27 وات، NFC و جک 3.5 میلی‌متری هدفون اشاره کنیم.

درباره قیمت گوشی ردمی کی 30 هم برخی روایت‌ها از مبلغی معادل 285 دلار و برخی دیگر از 330 دلار حکایت دارند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*