آیفون اس ای 2

آیفون اس ای 2 در سه ماهه نخست 2020 معرفی خواهد شد

شرکت اپل در حال تولید یک گوشی آیفون مقرون به صرفه بوده و به نظر می‌رسد آیفون اس ای 2 (iPhone SE2) با طرح آیفون 8 گزینه نهایی است.

خبرهای زیادی درباره گوشی اپل آیفون اس ای 2 در هفته‌های گذشته منتشر شد. در حقیقت تعداد زیادی از شایعات منتشرشده نشان می‌دهد یک گوشی در سطح ابتدایی توسط اپل در آینده نزدیک معرفی خواهد شد. اینطور که پیداست گوشی جدید آیفون دارای طراحی مشابه آیفون 8 (iPhone 8) بوده و مجهز به پردازنده 13 اپل است. همچنین به نظر می‌رسد زمان معرفی آن هم در سه ماهه نخست سال 2020 میلادی خواهد بود.

آیفون اس ای 2

یکی از افشاکنندگان مشهور چینی فاش کرد که شرکت اصلی مستقر در کوپرتینو کار جمع‌آوری قطعات برای زنجیره تامین را در ماه دسامبر آغاز خواهد کرد. همچنین مدعی‌ست آیفون اس ای 2 مجهز به تراشه A13 Bionic خواهد بود و ممکن است تا سه ماه آینده به طور رسمی معرفی شود. این خبر با گزارش منتشرشده از پیشبینی Guo Mingyu، تحلیل‌گر سابق Tianfeng International مطابقت دارد؛ او اظهار داشت که شرکت اپل از گوشی iPhone SE2 در سه ماهه نخست سال 2020 میلادی رونمایی خواهد کرد و همچنین مدعی بود طراحی کلی گوشی و بیشتر مشخصات سخت افزاری آن هم مشابه آیفون 8 است.

آیفون اس ای 2

مشخصات منتشرشده نشان می‌دهند این گوشی مجهز به 3 گیگابایت رم LPDDR4X، تراشه ای 13 بود و در دو مدل ذخیره‌سازی 64 و 128 گیگابایت خواهد بود. همچنین به نظر می‌رسد در رنگ‌های خاکستری (Deep Gray)، سفید و قرمز عرضه می‌شود. اینطور که پیداست، این گوشی جدید آیفون با قیمت 399 دلار در دسترس قرار خواهد گرفت.

آیفون اس ای 2

Guo Mingyu نسبت به آیفون‌های آینده بسیار خوشبین است؛ او انتظار دارد حداقل در سال 2020 میلادی بتواند 20 میلیون نسخه به فروش برساند و حتی احتمال دستیابی به آمار فروش 30 میلیون واحد هم وجود دارد. در هر صورت به دلیل هزینه پایین، احتمالا آیفون اس ای 2 از شبکه 5G پشتیبانی نخواهد کرد؛ البته اگر غیر از این بود و از شبکه 5G پشتیبانی می‌کرد، قطعا برای کاربران و کارشناسان تعجب‌آور بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. با توجه به ابعدا نمایشگر آیفون 12 که 6.7 ، 6.1 ، 5.4 محتمل خواهد بود. و طراحی بی حاشیه ایی که خواهد داشت!

    احتمال اینکه آیفون se طراحی آیفون 8 با رنگ جدید + سخت افزار آیفون11 + قابلیت دوسیم کارت بودن داشته باشه بسیار قطعی میکنه.

    چرا که زمانی که آیفون se معرفی شد، کمبود طراحی آیفون 4 اینچ در محصولات اپل حس میشد. و اپل با طراحی آیفون 5s با رنگ رزگلد + سخت افزار 6s آیفون se را معرفی کرد. و این محصول بسیار درخشید ..

    اکنون اگر آیفون se2 با طراحی زیبای آیفون 8 + سخت افزار قوی آیفون 11 + رنگ های زیبای آیفون 11 + قابلیت دوسیم کارت + قیمت 500دلار معرفی بشه. یک محصول بی نظیر میشه که میتونه بسیار پر فروش بشه.

  2. یا ابر فرز
    چقدر کلاسیکو خوشگل یکی باید بخرم ازش