گلکسی نوت 10 لایت

گلکسی نوت 10 لایت ممکن است دوربین سلفی عالی داشته باشد

شایعات پیش از پایان دهه میلادی حاضر حکایت از آن دارد که باید منتظر ورود گلکسی نوت 10 لایت به عنوان عضو جدید خانواده نوت به این سری با دوربین سلفی عالی باشیم.

اخیرا اطلاعاتی در مورد دو عضو جدید خانواده کهکشانی‌های سامسونگ، گلکسی نوت 10 لایت و گلکسی اس 10 لایت، منتشر شده است که باعث شده بسیاری به فکر فرو بروند که در دفتر مرکزی سامسونگ چه خبر است.

یه تازگی حتی پرده‌ها بیشتر کنار رفته و اطلاعات بیشتری در مورد گلکسی نوت 10 لایت منتشر شده است. کهکشانی جدید سامسونگ در پایگاه داده گیک‌بنچ دیده شده است که نشان می‌دهد با گوشی نسبتاً قدرتمندی طرف هستیم. به طور خلاصه، عضو جدید و کوچک خانواده نوت به تراشه اگزینوس 9810 به همراه 6 گیگابایت حافظه رم مجهز شده است.

اکنون اطلاعات جالب دیگری نیز منتشر شده است. این اطلاعات نشان می‌دهد که عضو جدید خانواده گلکسی نوت احتمالا مجهز به یک دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی خواهد بود. اگر این قضیه صحت داشته باشد، سامسونگ برای ایجاد تمایز بین نسخه‌های لایت و استاندارد مطمئنا رویکرد غیر معمولی را در پیش گرفته است. به علاوه، گفته می‌شود که از یک حسگر اولترا واید برای دوربین پشتی دستگاه استفاده خواهد شد، اما خبری از حسگر تله فوتو نیست.

آنچه مسلم است، این است که گلکسی نوت 10 لایت دارای قلم اس پن نیز خواهد بود. این گوشی اخیرا در صفحه FCC دیده شده است، اما حتی اگر اینطور نباشد، آیا گلکسی نوت بدون قلم اس پن یک گلکسی نوت است؟ قطعا خیر.

احتمالا تنها چند هفته دیگر با معرفی نسخه لایت گلکسی نوت 10 فاصله داریم، پس لازم نیست که زمان زیادی منتظر بمانیم تا همه چیز را ببینیم.