اپلیکیشن Theme Park سامسونگ

با اپلیکیشن Theme Park سامسونگ تم اختصاصی برای گوشی گلکسی خود بسازید

سامسونگ با اپلیکیشن Theme Park به شما این امکان را خواهد داد تا تم اختصاصی برای گوشی گلکسی خود بسازید و رابط کاربری‌تان سفارشی‌تر از هر زمان دیگری کنید.

سامسونگ اپلیکیشن جدیدی را در Galaxy Store خود افزوده است که به شما اجازه می‌دهد برای گوشی گلکسی‌تان٬ یک تم اختصاصی بسازید. بله شما می‌توانید یک تم سفارشی ساخته و از رابط کاربری باب میل خود در گوشی‌تان استفاده کنید. اپلیکیشن Theme Park یک برنامه‌ی جدید بخشی از خانواده Good Lock است که رنگ‌های غالب از تصاویر پس‌زمینه را استخراج می‌کند تا شما بر اساس آن سبک و رنگ تم خود را تنظیم کنید.

اپلیکیشن Theme Park سامسونگ

زمانی که روی یک تصویر پس زمینه کلیک کنید٬ این برنامه تصمیم می‌گیرد تا رنگ اصلی تم شما به رنگ غالب در آن تبدیل شود. این شناسایی برای تغیین رنگ مواردی همچون آیکون‌هلی تنظیم سریع در سایه نوتیفیکیشن انجام می‌شود و با ترکیب رنگ‌های مختلف٬ رنگ متن٬ پس زمینه‌ی منوها و مواردی بیشتر به رنگ و طرح دلخواه شما درخواهد آمد.

شما همچنین می‌توانید انتخاب کنید آیکون اپلیکیشن‌ها دارای پس زمینه باشد یا نه و رنگ نام آن‌ها که در صفحه اصلی و دراور اپلیکیشن‌ها می‌بینید را نیز انتخاب کنید. هر پوسته‌ای که شما می‌سازید روی دیوایس شما ذخیره خواهد شد و می‌توانید در بخش Wallpapers and Themes در صفحه‌ی تنظیمات گوشی خود٬ آن را فعال یا غیرفعال کنید. در حال حاضر شما قادر به اشتراک‌گذاری تم ساخته شده توسط خود با دیگر کاربران نیستید. گرچه ما تصور می‌کنیم سامسونگ به زودی این قابلیت را نیز امکان‌پذیر می‌کند.

اپلیکیشن Theme Park سامسونگ

دانلود اپلیکیشن Theme Park

اگر شما هم جزو کاربران گوشی‌های گلکسی سامسونگ هستید٬ هم اکنون می توانید با رفتن به Galaxy Store روی گوشی خود٬ اپلیکیشن تم پارک را دانلود کنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

7 دیدگاه

  1. چرا تم سیو نمیشه ی؟؟؟؟؟؟؟؟

  2. سلام تو Store پیدا نکردم ولی تو منبع همین مقاله لینک دانلود هست..👍

  3. همچین برنامه ای وجود نداره همین الان تو گلکسی استور و گوگل پلی سرچ کردم

  4. زنده باد سامسونگ
    اوج زیبایی و خلاقیت و مشتری مداریه
    سوتی فسیل یاد بگیر…البته تو که تعطیل کردی جاصابونی سازی رو

  5. مشکلی در تجزیه بسته وجود دارد.