دوربین های عکاسی نیکون

خرید هوشمندانه‌ی لنزها و دوربین های عکاسی نیکون

از ریج فایندرهای کوچک تا دوربین‌های DSLR با سنسورهای بزرگ، همه ما با برند نیکون آشنایی داریم. این برند با بیشتر از یک قرن تجربه به خوبی توانسته جای خود را در بازار بزرگ لنزها و دوربین‌های مختلف ثبات بخشد. لنزها و دوربین های عکاسی نیکون انتخاب بسیاری از عکاسان است؛ چرا که با دوام بالا از کیفیت خارق العاده ای هم بهره می‌برند. همچنین در زمینه دوربین‌های بدون آینه و کامپکت‌های کولپیکس نیز محصولات متنوعی را ارائه کرده است و به نوعی برای هر سلیقه ای و هر عکاسی محصولی را عرضه کرده است و این را می‌توان یکی از دلایل محبوبیت بالای این ابر کمپانی ژاپنی دانست.

در زمینه ساخت لنز هم با مهندسی و دانش بالا و تکنولوژی پیشرو اپتیکالی محصولاتی را ساخته است که سازگاری بسیار بالا با دوربین‌ها دارند و عدسی‌هایی در آنها نصب شده است که از فناوری خود این برند استفاده می‌کنند. این لنزها با فواصل کانونی مختلف دیافراگم‌های باز و بسته برای هر سبکی از عکاسی مناسب و برطرف کننده نیازهای مبتدی نیمه حرفه‌ای و افراد کاملا حرفه‌ای هستند.

برخی از بهترین لنز دوربین های عکاسی نیکون

همانطور که در آغاز گفتیم نیکون برای هر عکاسی محصول خاصی را ارائه کرده است برای مثال افراد مبتدی می‌توانند لنزهایی را تهیه کنند که علاوه بر قیمت ارزان از خصوصیات خوبی بهره مندند و تجربه این اشخاص را در عکاسی بیشتر می‌کنند. یک لنز دوربین نیکون در کل دو نوع فرمت دارد فرمت یا مانت اول برای دوربین‌های فول فریم است FX و نوع دوم برای سنسورهای APS-C است که به DX معروف است. اما این لنزها مختص گروه خود نبوده و شما می‌توانید مثلا یک لنز دی ایکس را روی یک دوربین با حسگر 35 میلیمتری هم امتحان کنید. در ادامه برخی از این لنزها که از محبوبیت بالاتری برخوردارند معرفی می‌کنیم.

لنز دوربین عکاسی AF-P 70-300mm f/4.5-5.6E ED VR

بدون شک می‌توان این لنز را در میان کلاس خودش بهترین دانست. مانت آن FX و با موتور فوکوس اولتراسونیک با سرعت بسیار بالا و دقت مثال زدنی کار فوکوس را انجام می‌دهد. اگر بودجه اش را دارید و این چنین فاصله کانونی به کارتان می‌آید در خرید آن شک نکنید.

دوربین های عکاسی نیکون

لنز AF-S DX 16-80mm f/2.8

این مدل برای سنسورهای کراپ مناسب است. با این فاصله کانونی یکی از مناسب‌ترین‌ها برای عکاسی منظره می‌باشد و زاویه دید گسترده‌ای به شما می‌بخشد. وزن سنگینی ندارد و شارپنس و شفافیت بالا و کاهش حداکثری اعوجاج از ویژگی‌های بارزش است.

دوربین های عکاسی نیکون

لنز نیکون AF-S DX 18-200mm 3.5-5.6G ED VR II

گزینه نهایی لنزی همه کاره برای کسانی است که می‌خواهند با یک خرید ارزان و یا یک تیر چند نشان بزنند. وزن سبکی دارد و موتور اولتراسونیک هر دو نوع فوکوس را در اختیارتان می‌گذارد.

دوربین‌های دیجیتال SLR نیکون

نیکون در زمینه ساخت این مدل دوربین‌ها عالی عمل کرده از مدل‌های مناسب مبتدی گرفته تا آنهایی که برای حرفه‌ها مناسب هستند. Nikon D850 برای مثال یکی از شایسته ترین نمونه‌های حرفه‌ای موجود بوده که با بدنه‌ای بسیار مقاوم سنسور فول فریم 45 مگا پیکسلی با رزولوشن بسیار بالا و سیستم فوکوس خودکار قدرتمند عرضه شده است. دوربین عکاسی D3500 نیز گزینه‌ای مناسب برای شروع عکاسی است. کراپ سنسور بوده 24 مگاپیکسلی است و با امکاناتی که دارد برای تازه کاران بسیار ایده آل است. گزینه بین این دو هم Nikon D750 است که برای نیمه حرفه‌ها و حرفه‌هایی مناسب است که به دنبال خرید دوربینی فول فریم با قیمتی مناسب هستند. این گزینه حسگر 24 مگاپیکسلی و اتو فوکوس قوی داشته و برای انواع عکاسی مناسب است.

دوربین های عکاسی نیکون

سری دوربین‌های بدون آینه NIKON

این غول دنیای تکنولوژی دنیای جدید دوربین‌های عکاسی را هم در نوردیده و با ارائه دو مدل از با کیفیت ترین دوربین‌های عکاسی بدون آینه جهان به همه ثابت کرده است که توانایی‌هایش در ساخت این مدل محصولات حد و مرز ندارد. Nikon Z6 با بدنه کوچکتر و به مراتب سبک تر از DSLRها سنسوری 35 میلیمتری را درون خودش جای داده و هم در عکاسی و هم در فیلمبرداری 4K عملکردی ستودنی از خود نشان می‌دهد. سرعت بالای عملکردش نیز آن را برای رشته‌هایی نظیر عکاسی ورزشی مناسب می‌سازد.

دوربین عکاسی نیکون Z7 بسیار بهتر بوده و طبیعتا حرفه‌ای ترها آن را نیاز خواهند داشت. حسگر این مدل 45.7 مگاپیکسلی است و با قابلیت 4K فیلمبرداری می‌کند. سیستم فوکوس سریع با درصد خطای پایین عمل کرده و صفحه لمسی نیز در فوکوس دستی کارها را بسیار راحت تر می‌کند.

دوربین های عکاسی نیکون

دوربین‌های کامپکت نیکون

Nikon Coolpix P900 یکی از مدل‌های استثنایی در دنیای دوربین‌های کامپکت است و دلیل آن هم داشتن لنزی است که قدرت زوم بسیار عیبی و بالایی به آن می‌دهد. فاصله کانونی لنز 25 تا 2000 میلیمتر است و زوم اپتیکال 125 برابری دارد. در ضمن کیفیت فیلمبرداری فول اچی دی دارد و با وجود اینکه سنسورش کوچکتر است نمونه‌های دیگر است از کیفیت عکاسی خوبی بهره می‌برد. در ضمن این دوربین در مکان‌هایی که نور کافی دارند فوکوس خودکار بهتری را خواهد داشت.

دوربین های عکاسی نیکون

دیگر مدل دوربین از سری کولپیکس دسته معروف ضد آب نیکون هستند که می‌توان از میان آنها دوربین عکاسی نیکون Coolpix W300 را که دارای یک بدنه مقاوم ضد ضربه و ضد آب است برگزید. از ویژگی‌های محبوب این مدل می‌توان به فاصله کانونی آن و توانایی زوم کردن اشاره کرد اما بارزترین ویژگی اش توان تحمل فشار آب در عمق 30 متری است. در ضمن فیلمبرداری هم با کیفیت 4K انجام می‌دهد.

فروش ویژه دوربین‌های عکاسی و لنز‌های نیکون

فروشگاه اینترنتی  دی جی 24 www.digi24.ir به عنوان عرضه کننده محصولات نیکون در ایران تمام دوربین‌ها و لنزهای تولید این برند را با بهترین قیمت در بازار به دست شما عکاسان گرامی می‌رساند. علاقه مندان می‌توانید با تماس با واحد فروش از مشاوره رایگان بهره مند و با اطلاعاتی که کسب می‌کنید خریدی حرفه‌ای را تجربه کنید.

این مطلب در قالب رپورتاژ آگهی و توسط شرکت‌های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا متن تبلیغاتی برای گجت نیوز ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*