گوشی شیائومی می 10

گوشی شیائومی می 10 با تراشه اسنپدراگون 865 کوالکام در راه است

کمپانی Xiaomi از تولید انبوه گوشی شیائومی می 10 با تراشه جدید اسنپدراگون 865 خبر داد. حتی شاید Mi 10 نخستین گوشی هوشمند لقب بگیرد که با این چیپست عرضه می‌شود.

همزمان با برگزاری اجلاس 2019 کوالکام، بنیان‌گذار شیائومی از پرچمدار بعدی این کمپانی سخن گفت. بنابر اعلام  لین بین، گوشی شیائومی می 10 در سه ماهه ابتدایی سال 2020 عرضه می‌شود و یکی از اولین دستگاه‌های مجهز به اسنپدراگون 865 خواهد بود. این موبایل پرچمدار که از 5G دو حالته SA/NSA پشتیبانی می‌کند، هم‌اکنون در مرحله تولید قرار دارد.

گوشی شیائومی می 10

به تازگی کمپانی چینی اوپو هم ادعای مشابهی را مطرح کرد؛ اینکه در سه ماهه نخست 2020، یک پرچمدار را با تجهیز به تراشه اسنپدراگون 865 عرضه خواهد کرد.

فعلا اطلاعات دیگری از شیائومی می ۱۰ موجود نیست؛ اما چند روز پیش، گزارشی مبنی بر حذف گوشی‌های سری Mi 9 از وب‌سایت کمپانی منتشر شد. همزمان، دو موبایل 5G شیائومی با شماره مدل‌های M2001J1E و M2001J1C تاییدیه 3C چین را دریافت کردند؛ نشانه‌هایی از اینکه شیائومی در حال باز کردن راه برای ورود خانواده Mi 10 است.

شیائومی می 10 و سایر گوشی های 5G کمپانی

اخیرا مدیرعامل شیائومی اعلام کرد این کمپانی، 10 گوشی 5G را با قیمت‌های متنوع در سال 2020 عرضه می‌کند. این یعنی جدا از پرچمداران، باید منتظر موبایل‌های 5G میان رده و حتی رده ابتدایی شیائومی هم باشیم. به باور لی جون، سال آینده گوشی‌های 4G کار سختی برای جذب مشتری خواهند داشت.

او همچنین امیدوار است که اپراتورها، سرعت گسترش شبکه 5G را افزایش دهند. جون با اشاره به نقش مهم 5G در صنعت ارتباطات گفت: این تکنولوژی موقعیت‌های بسیاری به وجود می‌آورد؛ ولی چالش‌ها و ریسک‌هایی نیز دارد.

به هر حال تمام کمپانی‌ها نقشه‌هایی را برای آینده طرح‌ریزی کرده‌اند؛ اما به نظر می‌رسد شیائومی بیش از سایرین، خوش‌بین و رادیکال است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. اجازه هست من اینجا بالا بیارم؟؟؟
    🤮🤮🤮🤮

  2. اوّلاً: شیائومی واقع بین است که میداند اگر تجدید فنآوری روزافزون نباشد، کار بشر در وا نفسای کمبود وقت، لنگ میماند ولی دیگرانِ خر از پل ‌گذشته، الکی خوشبین اند
    ثانیاً: رادیکال کسی است که به نتایج فعلی، دل خوش کرده و با تعصّب، کم‌کاری برندش را توجیه و سرعت پیشرفت دیگری را تقبیح نماید
    ثالثاً: بنده دارای هیچیک از محصولات مذکور/ مشابه / رقیب نیستم و اگر هم داشتم نظرم همین بود چون تلخی دروغ با هیچ (نفع) شیرین‌گری حلّ نمیشود