شیائومی ردمی کی 30

باتری گوشی ردمی کی 30 در مدت یک ساعت کاملا شارژ می‌شود

برند زیرمجموعه شیائومی اعلام که ظرفیت باتری گوشی ردمی کی 30 (Redmi K30)، پانصد میلی‌آمپر ساعت بیشتر از ردمی K20 خواهد بود.

پیش‌تر ردمی از وجود تراشه اسنپدراگون 765G، صفحه نمایش 6.67 اینچی و دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی در موبایل جدید خود خبر داده بود. حالا این کمپانی می‌گوید باتری گوشی ردمی کی 30 دارای ظرفیت 4500 میلی‌آمپر ساعتی است و به لطف فست شارژ 30 وات، در عرض یک ساعت به طور کامل شارژ می‌شود.

باتری گوشی ردمی کی 30

البته ردمی این شارژ سریع را متفاوت از سایر فناوری‌های شارژ 30 واتی توصیف می‌کند؛ چرا که مجهز به یک پمپ شارژ مستقل است و بازدهی 97 درصدی دارد.  پشتیبانی از USB پاور دلیوری، دیگر ویژگی قابل ذکر درباره باتری گوشی ردمی K30 محسوب می‌شود.

اما به تازگی یک پوستر رسمی هم منتشر شده که این گوشی هوشمند را در رنگ بنفش نشان می‌دهد. چیدمان دوربین چهارگانه دستگاه نیز در آن قابل مشاهده است. کمپانی چینی مراسم رونمایی از ردمی کی ۳۰ را در تاریخ نوزدهم آذر برگزار خواهد کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. وقتی سنسور SONY IMX 686داره و پردازنده بی نظیر دراگون 765داره باید گوشی خوبی باشه
    خدا رو شکر شیائومی سر عقل اومده و فهمیده بهترین سنسورهای دوربین در جهان سونی هست جالبه شیائومی برای محصولات شبه پرچمدار و پرچمدار بیشتر از سنسورهای سونی استفاده میکنه