هواوی نوا 6 5g

دوربین سلفی هواوی نوا 6 5G بهتر از سامسونگ گلکسی نوت 10 پلاس!

دوربین سلفی هواوی نوا 6 5G صدر جدول DxOMark را به خود اختصاص داد. پیش‌تر این رتبه به گلکسی نوت 10 پلاس 5G با 99 امتیاز تعلق داشت؛ اما حالا nova 6 5G یک امتیاز بیشتر گرفته است.

هواوی نوا 6 5G که همین دیروز معرفی شد، از وجود دوربین سلفی دوگانه در حفره‌ی نمایشگر خود بهره می‌برد. دوربین اصلی دارای سنسور 32 مگاپیکسلی 1/2.8 اینچی و گشودگی دیافراگم f/2.2 است که با یک دوربین 8 مگاپیکسلی فوق عریض، همراهی می‌شود. در پایین، نمونه عکس‌های گرفته شده با دوربین سلفی گوشی را می‌بینید؛ با این توضیح که برای مشاهده در ابعاد اصلی، باید روی آن‌ها کلیک کنید.

دوربین سلفی هواوی نوا 6 5G دوربین سلفی هواوی نوا 6 5G

آن‌طور که DxOMark می‌گوید، این مجموعه در تمام شرایط نوری می‌تواند اکسپوژر خوبی تامین کند. دامنه دینامیکی بالا، امکان ثبت تصاویر مطلوب در شرایط چالش‌برانگیز را می‌دهد؛ به طوری که رنگ‌ها چشم‌نواز و تراز سفیدی هم دقیق باشد.

دیگر نکته قابل توجه درباره دوربین سلفی هواوی نوا 6 5G، فوکوس خودکار تشخیص فاز آن است. این ویژگی باعث می‌شود عکس‌های سلفی کلوزآپ یا آن‌هایی که از فاصله 3-2 متری می‌گیرید، فوکوس خوبی داشته باشند. با این اوصاف، جای تعجبی ندارد که DxOMark به این مجموعه دوربین دوگانه 100 امتیاز بدهد.

البته نمره اکسپوژر نوا 6 5G اندکی از هواوی میت ۳۰ پرو کمتر است و در برخی موارد، اشکالاتی هم در رنگ پوست هم دیده می‌شود. در سوی مقابل، این گوشی در آیتم‌های HDR و حالت بوکه، نمرات بالایی کسب کرد.

فیلم‌برداری با دوربین سلفی هواوی نوا ۶ 5G

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*