اندروید 11- اندروید R

ویژگی جدید اندروید 11 هنگام روشن کردن حالت پرواز؛ اتصال بلوتوث قطع نمی‌شود!

بر اساس جدیدترین مطلب درز کرده، هنگامی که حالت پرواز را در اندروید 11 فعال کنید، اگر دستگاه‌های بلوتوثی به گوشی موبایل‌تان متصل باشند و در حال استفاده از آن باشید، ارتباط شما قطع نخواهد شد!

در حالی که هنوز اندروید 10 به طور فراگیر برای گوشی های هوشمند عرضه نشده است، خبری از یک پیشرفت بسیار جالب و کاربردی در اندروید 11 (Andorid R) به شما می‌دهیم. این نسخه از اندروید از یک ویژگی جدید به منظور بهبود دسترسی به بلوتوث و پخش کننده‌های بلوتوثی بهره می‌برد؛ در اندروید 11 اگر موبایل‌تان را در حالت پرواز (Airplane mode) قرار دهید، به طور اتوماتیک اتصال بلوتوث شما قطع نخواهد شد و اگر در حال استفاده از بلوتوث به هر منظوری باشید، گوشی هوشمندتان به کارش ادامه خواهد داد.

حالت پرواز-اندروید

البته اگر هنگامی که حالت پرواز را فعال می‌کنید، در حال استفاده از بلوتوث نباشید، بلوتوث‌تان غیرفعال خواهد شد. این ویژگی جدید به خصوص برای پخش کننده‌های صوتی و دستگاه‌های متصل به گوشی شما یک مزیت محسوب می‌شود چرا که اگر در حال استفاده از آن‌ها باشید، اتصال بلوتوث شما قطع نخواهد شد. به طور مثال اگر گوشی‌تان را در حالت پرواز قرار دهید، لزوما به این معنی نیست که می‌خواهید ارتباط هدست شما با گوشی‌تان قطع شود و دیگر نتوانید از موسیقی لذت ببرید!

تا به‌ حال چنین قابلیتی در اندروید وجود نداشته و هنگامی که حالت پرواز گوشی فعال شود، تمامی اتصالات آن از جمله بلوتوث قطع خواهد شد. در اندروید 11 با توجه به کدهای سیستمی‌ای که برای آن تعریف شده، انتظار داریم پیشرفت قابل ملاحظه مذکور در خصوص اتصالات بلوتوث رخ دهد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. سلام ، خسته نباشید گجت نیوزی ها
    ببخشید
    به محض خوندن این خبر
    خودم یک s9 دارم
    با اندروید pie 9
    والا خودم گزاشتم روی حالت airplane و بلوتوث رو روشن کردم و با بلوتوث موزیک گوش کردم !
    در حالی که روی airplane بود …!
    این قابلیت جدید نیس ،
    روی اندروی ۹ سامسونگ هست ،
    حالا ۱۱ پیش کش …..

  2. من بودم اصلا بولوتوت روشن منیکردم خمینجوری ویروسیه😂😂😂😂