نام و تاریخ معرفی گوشی گلکسی A51 سامسونگ

نام و تاریخ معرفی گوشی گلکسی A51 سامسونگ رسما تایید شد

نام و تاریخ معرفی گوشی گلکسی A51 سامسونگ توسط سازنده تایید شد. در این مقاله همچنین می‌توانید با رندرها و مشخصات فنی گوشی گلکسی ای 51 نیز آشنا شوید.

پیش‌بینی‌های زیادی در مورد گوشی معرفی نشده‌ی گلکسی A51 سامسونگ وجود دارد. این گوشی٬ نسل جدید دیوایس بسیار محبوب گلکسی A50 خواهد بود و اگر شایعات به واقعیت تبدیل شود٬ می‌توانیم شاهد پیشرفت‌های شگرفی در آن باشیم. ما همه چیز را در مورد این محصول می‌دانیم و اگر می‌خواهید به کنجکاوی خود پایان دهید٬ این مطلب را تا انتها مطالعه کنید.

منابع قابل اعتماد ما هرآنچه لازم است در مورد گوشی گلکسی ای 51 سامسونگ بدانیم را در اختیار ما قرار داده است. ما همچنین یک جفت رندر رسمی که مخصوص رویداد معرفی این گوشی طراحی شده را نیز در اختیار داریم.

گلکسی A51 سامسونگ این شکلی خواهد بود

نام و تاریخ معرفی گوشی گلکسی A51 سامسونگ

همانطور که در این رندرهای رسمی می‌بینید٬ گوشی گلکسی ای ۵۱ از طراحی یک حفره در وسط نمایشگر برای میزبانی از دوربین سلفی نظیر آنچه در گلکسی نوت 10 شاهد آن بودیم٬ استفاده می‌کند. این المان طراحی مشترک اکثر گوشی‌های خانواده Galaxy A سال 2020 خواهد بود. قاب پشتی این گوشی همچنان از همان پلاستیک سه بعدی به کار رفته در گوشی‌های نسل فعلی گلکسی A استفاده می‌کند؛ با این حال ظاهر آن از الگوی جدیدی بهره‌مند است.

ماژول دوربین L شکل روی قاب پشتی را می‌توان قابل ملاحظه‌ترین تغییر در طراحی این دیوایس نسبت به نسل پیشین آن دانست. تمام کلیدهای فیزیکی در سمت راست فریم قرار دارند. ما انتظار داریم در گوشی گلکسی اس 11 نیز این مورد رعایت شود. ابعاد دیوایس برابر 158.5 در 73.6 در 7.9 میلی‌متر و وزن آن نیز 172 گرم است. همچنین این گوشی در رنگ‌های سفید٬ مشکی٬ صورتی و آبی عرضه خواهد شد.

اکنون ما می‌توانیم مشخصات فنی مربوط به گلکسی ای ۵۱ را نیز تایید کنیم. همانطور که انتظار می‌رود٬ تراشه‌ی اگزینوس 9611 را می‌توان در زیر قاب آن یافت که 4/6 گیگابایت رم و 64/128 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی قابل گسترش تا 512 گیگابایت از طریق کارت میکرو اس دی آن را همراهی می‌کنند. یک نمایشگر 6.5 اینچی +FHD از نوع Super AMOLED Infinity-O با حفره‌ی مرکزی برای میزبانی از یک دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی f/2.2 روی قاب جلویی گوشی قرار دارد. یک باتری 4,000 میلی‌آمپر ساعتی نیز وظیفه‌ی تامین انرژی گوشی جدید سامسونگ را بر عهده دارد که با فناوری شارژ 15 وات مجددا شارژ می‌شود.

دوربین گلکسی ٬A51 ستاره‌ی این نمایش

نام و تاریخ معرفی گوشی گلکسی A51 سامسونگ

قابل ذکر‌ترین ویژگی این گوشی٬ دوربین جدید آن است. گلکسی ای 51 را باید ارزان‌ترین گوشی مجهز به دوربین چهارگانه برند گلکسی سامسونگ دانست. در اینجا یک سنسور اصلی 48 مگاپیکسلی f/2.0 با یک سنسور فوق عریض 12 مگاپیکسلی f/2.2 و یک سنسور تشخیص عمق 5 مگاپیکسلی حضور دارند. اما چهارمین دوربین چه می‌شود؟ ما حالا تایید می‌کنیم که آن یک دوربین ماکرو 5 مگاپیکسلی f/2.4 خواهد بود.

لنز ماکرو را می‌توان یکی از مهم‌ترین المان‌های مربوط به این گوشی دانست. درست مانند یک لنز تله فوتو٬ یک لنز ماکرو نیز به شما اجازه می‌دهد نزدیک یک سوژه شده و از آن عکاسی کنید. البته شما می‌توانید به واسطه‌ی این لنز خیلی بیشتر از یک لنز تله فوتو نزدیک سوژه مد نظر شوید و بدون از دست رفتن فوکوس٬ از آن عکاسی کنید. به زبان ساده‌تر شما می‌توانید کلوزآپ‌های خیلی بهتری داشته باشید.

دریافت تاییدیه FCC

نام و تاریخ معرفی گوشی گلکسی A51 سامسونگ

و برای آنکه بخواهیم در مورد ظاهر این گوشی اطمینان حاصل کنیم٬ خبر خوب اینکه گلکسی ای ۵۱ موفق به کسب تاییدیه FCC شده است و در همین راستا شاهد انتشار تصاویری از آن هستیم. این تصاویر می‌توانند درگاه USB-C و جک 3.5 میلی‌متری هدفون همراه با حفره‌های مربوط به اسپیکر را در پایین قاب ببینیم.

نام و تاریخ معرفی گوشی گلکسی A51 سامسونگ

در تصویر بعدی حفره روی نمایشگر 6.5 اینچی این گوشی را مشاهده می‌کنیم که گفته می‌شود از یک دوربین سلفی 32 مگاپیکسای میزبانی خواهد کرد. روی قاب پشتی نیز ماژول دوربین L شکل سامسونگ با میزبانی از سنسور اصلی 48 مگاپیکسلی را می‌توان دید.

تاریخ معرفی

سامسونگ ویتنام ویدیویی را منتشر کرده است که نشان می‌دهد این شرکت قصد دارد در تاریخ 12 دسامبر (21 آذر 98) از جدیدترین گوشی‌های سری گلکسی ای خود پرده بردارد. ما هم اکنون می‌توانیم حداقل نام Galaxy A51 را تایید کنیم. گرچه اطلاعاتی در مورد یک دیوایس دیگر به نام Galaxy A71 نیز به دست آمده است. با این حال بعید به نظر می‌رسد این دیوایس به همراه چندین مدل جدید دیگر مدل 2020 گوشی‌های گلکسی ای تا قبل از سال آینده معرفی شوند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

5 دیدگاه

  1. هر مدل زیباتر و متفاوت تر از مدل قبل
    همینه که ارباب 11 ساله سلطان باقی مونده

  2. اگ اشتباه نکنم ظاهرش شبیه ب اس ۱۱ هست

  3. با توجه به ابعاد فاش شده . احتمال اینکه نسبت صفحه 9:20 شده باشه زیاده.

    • فک نکنم ۲۰به۹دیگه خیلی کشیدس عامه پسند نیست

      • ابعاد ۱۵۸.۵ طول و ۷۳.۶ و صفحه نمایش ۶.۵ اینچ گواه این تحوله چرا که a50 با طول ۱۵۸.۵ و عرض ۷۴.۷ و با صفحه ۶.۴ نسبت صفحه ۹:۱۹.۵ داره.

        تفاوت چندانی نداره. همون a50 یکم خوش دست تر شده و تمام صفحه جلو را صفحه پوشونده. احتمالا فروش خوبی خواهد داشت