وان پلاس ۸ لایت

وان پلاس ۸ لایت با نمایشگر حفره‌دار و ماژول دوربین مستطیل‌شکل رخ نشان داد

پیش‌تر رندرهایی از وان پلاس 8 و 8 پرو منتشر شده بود. حالا شاهد انتشار رندرهایی از وان پلاس ۸ لایت (OnePlus 8 Lite) هستیم؛ دستگاهی که شاید در نیمه نخست سال آینده، همراه با دو مدل دیگر معرفی شود.

در حالی که مدل‌های استاندارد و پرو را با طراحی مشابهی دیده بودیم؛ وان پلاس ۸ لایت کمی متفاوت به نظر می‌رسد. این تصاویر کامپیوتری، حاشیه‌های عریض‌تری را در اطراف صفحه نمایش دستگاه نشان می‌دهند. همچنین برخلاف دو مدل دیگر، این نمایشگر تخت است و حفره‌ی آن هم در مرکز قرار دارد.

پنل پشتی وان پلاس 8 لایت شیشه‌ای و دارای انحنا است؛ ضمن اینکه از یک ماژول دوربین مستطیل شکل میزبانی می‌کند. اجزای این مجموعه را دو دوربین، یک فلاش LED و احتمالا یک سنسور ToF تشکیل می‌دهند. در پشت، نشانی از حسگر اثر انگشت دیده نمی‌شود؛ پس باید انتظار پنل آمولد و اسکنر درون صفحه‌ای را داشته باشیم. نرخ تازه‌سازی 90 هرتز و سایز 6.4 یا 6.5 اینچ، دیگر ویژگی‌های احتمالی نمایشگر دستگاه محسوب می‌شوند.

وان پلاس ۸ لایت

موقعیت خشاب سیم کارت، درگاه USB-C و اسپیکر دقیقا مشابه دو مدل دیگر است؛ ولی ظاهرا مدل لایت با ضخامت 8.6 میلی‌متری، باریک‌تر از وان پلاس 8 پرو و ضخیم‌تر از مدل استاندارد خواهد بود.

انتظار می‌رود وان پلاس 8 لایت در قامت یک موبایل میان رده ظاهر شود؛ ولی دو عضو دیگر خانواده به عنوان گوشی‌هایی پرچمدار، از تراشه اسنپدراگون 865 کوالکام قدرت بگیرند. البته کمپانی چینی هنوز هیچ اطلاعاتی را بروز نداده است و برای آشنایی بیشتر با این خانواده، باید فعلا منتظر بمانیم.

رندرهای وان پلاس ۸ لایت

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*