فروش گوشی های رده بالا

اپل در فروش گوشی های رده بالا بی‌رقیب است

بر اساس تازه‌ترین برآورد موسسه counterpoint از وضعیت بازار موبایل، کمپانی اپل همچنان حرف اول را در فروش گوشی های رده بالا می‌زند.

گزارش کانترپوینت برای سه ماهه سوم 2019، از سهم بازار 52 درصدی اپل حکایت دارد. این در حالی است که سهم کمپانی کوپرتینویی از فروش گوشی های رده بالا در دوره‌ی مشابه سال قبل، 48 درصد بود. تعقیب‌کنندگان اپل، سامسونگ و هواوی هستند که البته با سهم بازار 25 و 12 درصدی، فاصله زیادی با جایگاه نخست دارند.

اپل بدون رقیبب جدی، بیشترین فروش گوشی های رده بالا را در سطح جهان دارد

در این بازه زمانی، آیفون XR پرفروش‌‍ترین گوشی رده بالا شناخته شد؛ عمدتا به علت قیمت معقول و عملکرد مناسبی که دارد. اعضای خانواده هواوی میت 30 و پی 30 هم در چین خیلی خوب فروش رفتند تا این کمپانی، افزایش سهم بازار را تجربه کند. فروش هواوی در بازار گوشی‌های رده بالای چین، بیش از 80 درصد برآورد شده است.

وان پلاس نیز در بین پنج برند برتر این فهرست جای گرفت. فروش محصولات کمپانی به سرعت افزایش یافت و سهم بازار آن را به 2 درصد رساند؛ بیشتر به به علت محبوبیتی که مدل‌های مختلف وان پلاس در بازار هند دارند.

فروش گوشی های رده بالا

در مجموع به نظر می‌رسد پذیرش موبایل‌های رده بالا بین مشتریان، در حال افزایش است. در این میان، گوشی‌هایی مانند آیفون 10 آر با محدوده قیمت 600 تا 799 دلار، دارای بیشترین مقبولیت هستند. البته فروش مدل‌های 800 تا 999 دلاری که گلکسی اس 10 و گلکسی نوت 10 را هم شامل می‌شود، 145 درصد نسبت به سال قبل رشد داشت.

این گزارش به افزایش 5 درصدی قیمت گوشی های رده بالا در سه ماهه سوم امسال هم اشاره دارد. مدل‌های 5G نقش عمده‌ای در این موضوع ایفا کردند. هم‌اکنون سامسونگ با سهم 74 درصدی در بازار موبایل‌های 5G، جایگاه نخست را به خود اختصاص داده؛ سهم ال جی و ویوو هم به ترتیب 11 و 5 درصد است. از آنجایی که اولین شبکه 5G تجاری در کره جنوبی راه‌اندازی شد، سامسونگ و LG جای پای خود را در این عرصه محکم کرده‌اند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

8 دیدگاه

  1. اگه سیستم عامل انحصاری نداشت هیچی نبود،برنده اینجا سامسونگ که با دهها برند اندروید ساز دیگه،هنوز اول هست و بس

  2. اپل یک چیز خاص برای افراد خاص و لاکچری
    اپل در حالی مقام دوم تصاحب کرده که فقط با فروش پرچمدار به اینجا رسید حالا فکرش بکنید اگه گوشی میان رده هم در کنار پرچمدار تولید میکرد بدون هیچ تردیدی جایگاه اول تصاحب میکرد که احتمالا سال اینده جایگاه اول تصاحب میکنه

  3. اپل لوکس ترین برند دنیاس توقع دیکه ای نمیشه رفت

  4. فقط واسه ابنه که برنده و پسرا هم برای….میخرنش