شرکت شیائومی چهارمین گوشی‌ساز برتر جهان شد

شرکت شیائومی چهارمین گوشی‌ساز برتر جهان شد

مدیران شرکت شیائومی در کنفرانسی که در ژا‌‌پن برگزار شد٬ رسما اعلام کردند که این برند به چهارمین گوشی‌ساز برتر جهان تبدیل شده است. بنابراین نام Xiaomi را باید در کنار سه برند سامسونگ٬ اپل و هواوی قرار داد.

چندی پیش بازار موبایل فقط یک پادشاه داشت و آن هم نوکیا بود. اما ظهور تلفن‌های هوشمند به HTC کمک کرد تا برند فنلاندی را از پیش روی بردارد. با این حال شکوه و عظمت این تولیدکننده‌ی تایوانی نیز دوام چندانی نداشت تا اکنون سامسونگ و اپل رهبران دنیای موبایل باشند. حال مدتیست شرکت‌های چینی به سرعت در حال رشد هستند و حتی می‌خواهند جایگاه این دو برند را تصاحب کنند. هواوی طی سال‌های اخیر جایگاه سوم بازار را از آن خود کرده است و حتی در برخی مناطق از برند کوپرتینویی نیز پیشی گرفته است.

اما وضعیت دیگر برندهای برندهای چینی چگونه است؟ وقتی این سوال پرسیده می‌شود٬ احتمالا نام شیائومی به ذهن شما می‌رسد. ما خبر خوبی برای طرفداران این برند داریم. امروز در کنفرانس ویژه‌ای که در ژاپن برگزار شد٬ یک مقام فعال در شرکت شیائومی اعلام کرد که این برند اکنون چهارمین گوشی‌ساز برتر جهان لقب گرفته است.

شرکت شیائومی چهارمین گوشی‌ساز برتر جهان شد

شرکت شیائومی در 42 کشور جهان جزو 5 گوشی‌ساز برتر است

به نظر می‌رسد این تولیدکننده در بیش از 90 کشور و منطقه‌ی جهان فعالیت دارد. جالب اینجاست که شیائومی در 42 کشور و منطقه شیائومی عملکرد خوبی داشته و جزو 5 گوشی‌ساز برتر بوده است. این بدان معناست که آن‌ها تقریبا در نیمی از بازارها جزو رهبران هستند. بنابراین باید بگوییم که شناخت کاربران از این برند کاملا بالاست.

اما در حالی که این برند با گوشی‌های هوشمندش شناخته می‌شود٬ شیائومی در حال حاضر صاحب بیش از 2 هزار اکوسیستم و دستگاه‌های اینترنت اشیاء است. این شرکت با داشتن 213.2 میلیون دستگاه اینترنت اشیاء به یکی از بزرگ‌ترین عرضه کنندگان پلتفرم‌های IoT در جهان تبدیل شده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. نکته جالب شرکت اوپو بود که نمیدونستم امقد خوب بوده

  2. به فن های شیائومی این موفقیت بزرگ تبریک عرض نموده و انصافا تلاش کرده و جواب زحماتش بدست اورده