مجموعه بازی های سایلنت هیل

کونامی دامنه سایت مجموعه بازی های سایلنت هیل را به فروش گذاشت

راستش را بخواهید بعد از ماجرای P.T و عدم انتشار نسخه جدیدی از مجموعه بازی های سایلنت هیل (Silent Hill)، انتظار بازگشت دوباره این مجموعه ترسناک و خاطره‌انگیز را هم نداشتم، اما کونامی با قرار دادن دامنه سایت این سری برای فروش، آب پاکی را روی دستمان ریخت.

شرکت کونامی در اقدامی عجیب در حال فروش دامنه وبسایت یکی از قدیمی‌ترین و محبوب‌ترین مجموعه بازی‌های خود است. حالا هر کسی می‌تواند با پرداخت 10 هزار دلار (به طور دقیق 9.835 دلار) www.silenthill.com را تصاحب کند! فروش دامنه سایت مجموعه بازی های سایلنت هیل را عملا می‌توان پایان کار این ناشر ژاپنی با تپه خاموش دانست.

شاید کمی تعجب کنید، اما این دامنه چند روزی نیست که برای فروش قرار گرفته و بر اساس تحقیق وبسایت RelyonHorror از دو ماه پیش شما می‌توانستید این وبسایت را بخرید و هر کاری که دوست‌دارید در آن انجام دهید! چه فرصت خوبی برای فروشندگان اسباب بازی‌ها و عروسک‌های ترسناک! کمی خنده‌دار است، نه؟ اما واقعا کونامی این بلا را سر سری سایلنت هیل آورده و دلیل این امر هنوز مشخص نیست.

مجموعه بازی های سایلنت هیل

خداحافظی با مجموعه بازی های سایلنت هیل

از سال 2008 به این سو Konami پشتیبانی خاصی از این سایت نکرده بود و طی 11 سال گذشته صرفا آن را نگه داشت تا اگر روزی تصمیم گرفت جان دوباره‌ای در کالبد رنجور این مجموعه بدمد وبسایتی با آدرس آن داشته باشد. البته نباید از یاد برد هنوز IP و حق مالکیت این سری و نام تجاری آن تحت مالکیت کونامی است و فروش سایت هیچ ربطی به ساخته شدن نسخه جدیدی از Silent Hill ندارد.

کونامی طی چند سال اخیر کمی توجه خود را از توسعه مجموعه بازی‌های محبوبش برداشته و پس از Metal Gear که چگونگی نسخه جدید و حتی احتمال ساخته شدنش در هاله‌ای از ابهام قرار دارد، می‌بینیم Silent Hill هم به سرنوشتی بدتر از آن دچار شده است و بیایید حداقل امیدوار باشیم Konami دست از حمایت از PES برندارد!

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. سایلنت هبل اصلا بازی خوبی نبود