رندر هواوی پی 40

نخستین تصویر رندر هواوی پی 40 منتشر شد

انتظار می‌رود که اوایل سال آینده میلادی شاهد معرفی پرچمدار جدید هواوی باشیم. به تازگی اولین تصویر رندر هواوی پی 40 در فضای اینترنت منتشر شده که می‌تواند بخشی از طراحی آن را فاش کند.

اگرچه انتظار می‌رود که هواوی پی 40 در ماه مارس سال آینده معرفی شود، ولی در واقع شاید زودتر از این موعد شاهد معرفی پرچمدار جدید هواوی باشیم. آخرین اخبار حاکی از آن است که پی 40 ممکن است در نمایشگاه CES در ماه ژانویه یا کنگره جهانی موبایل در ماه فوریه رسما معرفی شود. مثل همیشه جزئیات مربوط به گوشی‌ها قبل از تاریخ عرضه آن‌ها منتشر می‌شود؛ در همین راستا به تازگی اولین تصویر رندر شده از پرچمدار آینده هواوی منتشر شده است.

رندر هواوی پی 40

همانطور که در رندر هواوی پی 40 دیده می‌شود، این گوشی هوشمند به نظر می‌رسد به یک نمایشگر خمیده مجهز خواهد بود که بسیار شبیه به نمایشگر به کار رفته در هواوی میت 30 پرو است، اما انحنای کمتری دارد. ضمنا، در قسمت بالایی می‌توانیم برآمدگی بزرگ دوربین را ببینیم که به احتمال زیاد در مجموع چهار دوربین را در بر می‌گیرد. نهایتا در قسمت کناری سمت راست دستگاه دکمه‌های معمول تنظیم صدا و پاور گوشی قرار گرفته‌اند.

در رابطه با مشخصات سخت افزاری، انتظار می‌رود که هواوی پی 40 مجهز به تراشه اختصاصی کایرین 990 با پشتیبانی از شبکه 5G باشد. جانشین این پردازنده، کایرین 1020، در واقع در سپتامبر 2020 عرضه خواهد شد که به احتمال قریب به یقین شاهد حضور آن در سری میت 40 این برند چینی باشیم.

هواوی میت 30 پرو - رندر هواوی پی 40

بر اساس شایعات، سری پی 40 به علاوه دارای نمایشگر بزرگ امولد 6.57 اینچی خواهد بود که از طراحی حفره دوگانه روی نمایشگر بهره می‌برد. گفته می‌شود این نمایشگر همچنین از وضوح +2K و محتوای HDR نیز پشتیبانی خواهد کرد.

در بخش دوربین، علی‌رغم آنچه گفته شد، این احتمال وجود دارد که هواوی از پنج حسگر در بخش دوربین استفاده کند. این به دلیل وجود چهار دوربین در سری پی 30 و لزوم ارتقا در این بخش است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. برامدگی دوربین بیش از حد زیاده !