آنتوتو

بهترین گوشی های اندرویدی ماه نوامبر از نگاه آنتوتو

بنچمارک آنتوتو (AnTuTu) بهترین گوشی های اندرویدی ماه نوامبر را انتخاب کرد. اسامی این دستگاه‌ها در دو فهرست ده‌تایی منتشر شده‌ که یکی برای پرچمدارها و دیگری برای موبایل‌های میان رده است.

انتخاب بهترین گوشی های اندرویدی ماه با توجه به داده‌های جمع‌آوری شده از تاریخ 1 تا 30 نوامبر صورت گرفت. در دسته‌ی پرچمداران، ایسوس راگ فون 2 برتر از رقبا نشان داد. چند گوشی وان پلاس و یکی از محصولات ریلمی هم پشت سر آن قرار گرفتند.

بهترین گوشی های اندرویدی ماه نوامبر

این فهرست ده‌گانه در قیاس با ماه گذشته، تغییرات زیادی را به خود دیده است؛ البته همچنان، سلطه‌ اسنپدراگون را نشان می‌دهد. تنها دستگاهی که بدون قدرت گرفتن از تراشه کوالکام در فهرست جای گرفته، گلکسی نوت 10 پلاس 5G است که با تجهیز به چیپست اگزینوس 9825 در جایگاه دهم قرار دارد.

در دسته‌‌ی میان‌رده‌ها، ردمی نوت 8 پرو با تراشه هلیو G90T مدیاتک، بهترین گوشی اندرویدی ماه نوامبر شناخته شد. اوپو رینو 2 به لطف اسنپدراگون 730G که GPU سریع‌تری دارد، بالاتر از شیائومی می 9 تی و سامسونگ گلکسی ای 80 ایستاد؛ دستگاه‌هایی که از اسنپدراگون 730 قدرت می‌گیرند. در رتبه‌های بعدی هم نام گوشی‌های مجهز به اسنپدراگون دیده می‌‌شود؛ حتی چیپست‌های 710/712 و 675 که حالا دیگر قدیمی محسوب می‌شوند.

بهترین گوشی های اندرویدی ماه نوامبر

آنتوتو یادآوری کرده که برخورداری از حافظه UFS و تراشه قدرتمند، لازمه‌ی ورود گوشی‌های موبایل به فهرست برترین‌هاست. همچنین داشتن UFS دو-کاناله، شانس کسب امتیاز بالا را افزایش می‌دهد. باید ببینیم محصولات عرضه شده در ماه دسامبر چه تغییراتی را در این فهرست به وجود خواهند آورد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

6 دیدگاه

  1. با سخت افزار یکسان چقدر تفاوت قدرت دارن

    • دقیقا،البته واقعیت امر اینکه علاوه بر پردازنده که بهترین نوع پردازنده در حاظر اسنپدراگون شرکت کوالکام امریکایی هست نوع و استاندارد رم و حافظه که جدیدترین انها ufs3و lpddr5هست که در سرعت لودشدن و پردازش و انتقال محتوا و کلا سرعت گوشی تاثیر به سزایی دارن

  2. وای سامسونگ جونم چرا دهم شدی تو که این همه از پردازنده 9825تعریف و تمجید میکردی تو که این همه تقلب کردی تو که این همه ما را مثل چیز فرض کردی پس چرا دهم شدی
    اها فهمیدم چون پردازنده ات قدرت و سرعت و گرافیک دراگون اتشین 855 نداره من که میدونم سبزی هات به کی فروختی به علی سبزی فروش
    اهای علی سبزی فروش!بله
    سبزی خوب داری؟