لپ تاپ ردمی بوک 13

لپ تاپ ردمی بوک 13 شیائومی با قیمت 600 دلاری معرفی شد

شرکت شیائومی ردمی از لپ تاپ ردمی بوک 13 (RedmiBook 13) خود با قیمت 600 دلار پرده برداری کرد. در ادامه مشخصات فنی، گالری تصاویر و قیمت نسخه‌های مختلف این لپ تاپ چینی را مشاهده کنید.

ردمی، برند زیرمجموعه شیائومی امروز میزبان رویداد خبری ویژه‌ای در چین بود که در آن از جدیدترین محصولات خود در دسته بندی‌های لپ تاپ، روتر، اسپیکر هوشمند و گوشی هوشمند پرده برداری کرد. در کنار رونمایی از گوشی‌های سری ردمی کی 30، همانطور که این شرکت وعده داده بود لپ تاپ‌های جدید سری ردمی بوک نیز معرفی شدند.

نخستین عضو این خانواده، لپ تاپ ردمی بوک 13 است که از حاشیه‌های باریکی در چهار طرف خود برخوردار بوده و تجربه‌ی تمام صفحه را در اختیار کاربرانش می‌گذارد. همانطور که از نامش پیداست، این لپ تاپ دارای نمایشگر 13.3 اینچی با وضوح فول اچ دی پلاس است که نسبت ابعاد صفحه به بدنه‌ی 89 درصدی را ارائه می‌کند. به گفته‌ی سازنده، اندازه‌ی این لپ تاپ حتی کوچک‌تر از یک ورقه A4 است و فقط 96 درصد آن را تشکیل می‌دهد.

برای آنکه مطمئن شوید این لپ تاپ از پس وظایف سنگین نیز برمی‌آید، ردمی یک سیستم خنک کننده پیشرفته را در آن جای داده است. این لپ تاپ جدید از یک سیستم خنک کننده گردبادی جدید بهره می‌برد که شامل یک فن بالدار و یک لوله خنک کننده 6 میلی‌متری می‌شود و می‌تواند انتقال حداکثر حرارت را تا 70 درصد افزایش دهد.

لپ تاپ ردمی بوک 13

علاوه بر این، ردمی بوک جدید از انتقال متقابل شرکت شیائومی نیز پشتیبانی می‌کند که این شرکت ادعا می‌کند، می‌تواند به انتقال شبکه کمتر بین کامپیوتر و گوشی موبایل و همچنین بین کامپیوتر و کامپیوتر کمک کند. نسخه Home سیستم عامل ویندوز 10 با همراهی Office Student edition نیز به صورت پیشفرض روی این لپ تاپ نصب هستند.

ردمی بوک در سه مدل مختلف عرضه خواهد شد که هر سه از پردازنده نسل دهمی اینتل قدرت می‌گیرند. سازنده وعده‌ی عمر باتری 11 ساعته را می‌دهد؛ در حالی که شما می‌توانید به لطف فناوری شارژ سریع، این لپ تاپ را در عرض 35 دقیقه تا 50 درصد شارژ کنید.

مدل پایه آن 597 دلار قیمت دارد، در حالی که یک مدل با پردازنده Core i5 و کارت گرافیک NVIDIA MX250 با قیمت 640 دلاری و یک مدل گران‌تر 739 دلاری نیز با بهره‌گیری از پردازنده Core i7 و کارت گرافیک NVIDIA MX250 روانه‌ی بازار می‌شود. پیش فروش این مدل‌ها از امروز آغاز می‌شود و از 2 روز دیگر،‌ 21 آذر 98 نیز فروش قطعی آن‌ها در بازار چین آغاز خواهد شد.

نسخه‌های لپ تاپ ردمی بوک 13

  • نسخه پایه

پردازنده Core i5
8 گیگابایت رم
512 گیگابایت حافظه SSD
کارت گرافیک MX250 (نمایشگر متغیر)
قیمت 597 دلار

  • نسخه متوسط

پردازنده Core i5
8 گیگابایت رم
512 گیگابایت حافظه SSD
کارت گرافیک MX250
قیمت 640 دلار

  • نسخه بالارده

پردازنده Core i7
8 گیگابایت رم
512 گیگابایت حافظه SSD
کارت گرافیک MX250
قیمت 739 دلار

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. ولی حاشیه هاش خوب کم شده هااا

  2. اگ دلار قدیم بود میشد ۲ میلیون هعی هعی