اولین تریلر فیلم شکارچیان روح 3 (Ghostbusters: Afterlife) را تماشا کنید

شرکت سونی اولین تریلر فیلم شکارچیان روح 3 که با نام Ghostbusters: Afterlife شناخته می‌شود را منتشر کرد. این تریلر هیجان انگیز را در ادامه تماشا کنید.

فیلم شکارچیان روح 3 بر خلاف نسخه بازسازی سال 2016، در همان جهان دو قسمت اصلی رخ می‌دهد و قرار است فصل تازه‌ای را برای این مجموعه آغاز کند.

پس از اکران فاجعه‌بار نسخه سال 2016 به کارگردانی پال فیگ (Paul Feig)، طرفداران مجموعه شکارچیان روح تصور می‌کردند که دیگر قسمت‌ تازه‌ای از آن ساخته نخواهد شد. خصوصا اینکه نسخه بازسازی حتی نتوانست بودجه‌اش را بازگرداند و به یک شکست تجاری بزرگ منجر شد. اما سونی در کمال تعجب، یک فیلم جدید ساخته است که دنیای نسخه اورجینال سال 1984 را ادامه می‌دهد و در تابستان 2020 منتشر خواهد شد. این فیلم مورد انتظار توسط جیسون ریتمن (Jason Reitman) ساخته شده که آثاری همچون جونو و پا در هوا (Up In The Air) را کارنامه دارد و پسر ایوان ریتمن، کارگردان قسمت اول و دوم شکارچیان است.

این فیلم قرار است بازیگران نسخه اصلی را بازگرداند؛ به جز هارولد ریمیس (Harold Ramis) که در سال 2014 از دنیا رفت. البته این بازیگران نقش کوتاهی در فیلم خواهند داشت و در واقع قرار است همه چیز را در دست یک نسل جدید از قهرمانان قرار دهند. فین ولفهارد (Finn Wolfhard) بازیگر سریال چیزهای عجیب (Stranger Things) و مکینا گریس (Mckenna Grace) بازیگر فیلم آنابل، در این فیلم نقش‌های اصلی را ایفا می‌کنند و پل راد (مرد مورچه‌ای) نیز در اثر حضور خواهد داشت. اولین تریلر این فیلم را در ادامه تماشا کنید.

اولین تریلر فیلم شکارچیان روح 3 – Ghostbusters: Afterlife

همان طور که در تریلر هم مشخص است، این فیلم در واقع عملکردی مشابه فیلم جنگ ستارگان: نیرو برمی‌خیزد (Star Wars: The Force Awakens) دارد، یعنی در کنار قهرمانان محبوب اصلی، قهرمانان تازه‌ای معرفی می‌شوند که به تدریج جایگزین آن‌ها شوند. آن طور که مشخص است، شخصیت‌های جدید، رازهای شکارچیان اصلی را کشف می‌کنند و البته به ماشین مشهور آن‌ها (Ecto-1) نیز دسترسی خواهند داشت. طبق خلاصه داستان منتشر شده از فیلم، دو قهرمان داستان، نوه‌های شخصیت ایگان (با بازی هارولد ریمیس فقید) هستند.

همانند نسخه سال 2016، تبلیغات سونی به شکلی طراحی شده که حس نوستالژی را در مخاطبان برانگیزد. سونی حساب ویژه‌ای بر روی این مسئله باز کرده و امیدوار است که بتواند طرفداران پرشمار این مجموعه را برای آمدن به سینماها راضی کند. این حرکت منطقی به نظر می‌رسد. نسخه بازسازی ساخته شده توسط پل فیگ در گیشه شکست خورد، چرا که ارتباطی با قسمت‌های قبلی نداشت و عناصر فمینیستی آن به حدی زیاد بود که مخاطبان را آزار می‌داد. اما نکته قابل توجه دیگر این است که مخاطبان اخیرا چندان به حس نوستالژی اهمیتی نمی‌دهند و دیگر همانند گذشته، برای هر چیزی به سینما نمی‌آیند. شکست تجاری فیلم‌های ترمیناتور: سرنوشت تاریک (Terminator: Dark Fate) و دکتر اسلیپ (Doctor Sleep) نشان دهنده همین مسئله است، ضمن اینکه هر دو فیلم، آثار خوب و راضی کننده‌ای بودند.

حال باید منتظر ماند و دید که فیلم شکارچیان روح 3 چه چیزهای بیشتری برای عرضه دارد و تا چه اندازه می‌تواند موفق ظاهر شود. این فیلم در تاریخ 10 ژوئیه 2020 (20 تیر 1399) به اکران سینماهای جهان در خواهد آمد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. فیلمش تخیلیه و ایده شو دوست نداشتم