شیائومی می میکس 4

احتمال رونمایی شیائومی از گوشی می میکس 4 در نمایشگاه CES 2020

شیائومی گوشی می میکس 4 (Xiaomi Mi MIX 4) را در سال آینده میلادی، وارد بازار می‌کند. به تازگی گزارشی منتشر شده که از رونمایی این پرچمدار در نمایشگاه CES لاس وگاس حکایت دارد.

این پوسترهای لو رفته نشان می‌دهند کمپانی چینی با حضور در CES 2020، مراسمی را در تاریخ 10 ژانویه (بیستم دی ماه) برگزار خواهد کرد. نام این رویداد (Only for innovations) و طرحی از یک گوشی موبایل نیز در تصاویر قابل مشاهده است. همچنین واژه MIX را هم در بالای یکی از آن‌ها می‌توان دید. اگر این پوسترها واقعی باشند، زمان و مکان رونمایی از گوشی می میکس 4 را باید فاش شده بدانیم.

پوستر گوشی می میکس 4

مشخصات گوشی شیائومی می میکس 4

برخی منابع مدعی هستند که این می‌تواند نخستین گوشی شیائومی با دوربین زیر نمایشگر باشد. البته چنین ادعایی جای تردید دارد؛ زیرا خود کمپانی چینی هیچ مانوری روی این موضوع نداده است.

در دیتابیس GeekBench 5، برای شیائومی می میکس ۴ در آزمون تک هسته‌ای و چند هسته‌ای به ترتیب 728 و 2776 امتیاز ثبت شده است. همچنین نتایج این بنچمارک، به وجود رم 6 گیگابایتی و سیستم عامل اندروید 9 پای در دستگاه اشاره دارد.

امتیازها با نتایج ثبت شده برای شیائومی می 9 (امتیاز 735 تک هسته‌ای و 2658 چند هسته‌ای) برابری می‌کند. این می‌تواند به معنای قدرت گرفتن آن‌ها از یک چیپست مشترک باشد؛ پس شاید گوشی جدید شیائومی هم به تراشه اسنپدراگون 855 تجهیز شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*