سیستم مورد نیاز بازی دیترویت – Detroit: Become Human

بازی Detroit: Become Human که انحصاری پلی استیشن 4 بود، به زودی برای رایانه‌های شخصی منتشر می‌شود. مشخصات سیستم مورد نیاز بازی دیترویت را در ادامه مطالعه کنید.

سیستم مورد نیاز بازی دیترویت بیکام هیومن تقریبا بالا است اما خارق العاده نیست و اگر توانایی اجرای عناوین روز را دارید، در اجرای این بازی نیز مشکلی نخواهید داشت.

بازی Detroit: Become Human آخرین ساخته استودیوی مشهور کوآنتیک دریم (Quantic Dream) است که در سال 2018 به صورت انحصاری برای کنسول پلی استیشن 4 منتشر شد و بیش از سه میلیون نسخه از آن به فروش رفت. طرفداران رایانه‌های شخصی حالا این فرصت را دارند تا بازی مذکور را تجربه کنند.

سیستم مورد نیاز بازی دیترویت

شما برای اجرای بازی در پایین‌ترین تنظیمات، به یک پردازنده Core i7 ضعیف نیاز دارید و برای اجرای بازی در حالت پیشنهادی، نیازمند به یک پردازنده Core i5 قدرتمند و 16 گیگ رم هستید. مشخصات فنی کامل سیستم مورد نیاز بازی را در ادامه مطالعه کنید.

 حداقل سیستم مورد نیاز بازی دیترویت

– سیستم عامل: ویندوز 10 (نسخه 64 بیتی)
– پردازنده: اینتل Core i7-3770 @ 3.4 GHz / ای ام دی FX-8350, 4.2 GHz
– حافظه رم: 8 گیگابایت
– کارت گرافیک: انویدیا GeForce GTX 780  / ای ام دی Radeon HD 7950
– VRAM (حافظه‌ گرافیکی): 3 گیگابایت
– دایرکت ‌ایکس: 11

سیستم پیشنهادی بازی Detroit: Become Human

– سیستم عامل: ویندوز 10 (نسخه 64 بیتی)
– پردازنده: اینتل Core i5-8400 @ 2.8GHz / ای ام دی Ryzen 5 1600
– حافظه رم: 16 گیگابایت
– کارت گرافیک: انویدیا GeForce GTX 1060 / ای ام دی Radeon RX 580
– VRAM (حافظه‌ گرافیکی): 4 گیگابایت
– دایرکت ‌ایکس: 11

بازی با اینکه برای سال 2018 است (اگرچه بر روی نسخه پورت‌ آن تغییراتی ایجاد شده) اما در مقایسه با آثار تازه‌ای همچون بازی استار وارز جدای: فالن اوردر (Star Wars Jedi: Fallen Order)، نیازمند به سیستم مورد نیاز بالاتری است. در هر صورت، اگر نسخه پلی استیشن 4 این بازی را تجربه کرده باشید، می‌دانید که از نظر گرافیکی چشم نواز است و جذابیت‌های بصری فراوانی دارد.

داستان بازی دیترویت در آینده اتفاق می‌افتد و شما در نقش سه ربات انسان‌نمای مختلف به ایفای نقش می‌پردازید. نکته قابل توجه در رابطه با این بازی این است که شما حق انتخاب بالایی دارید و هر کاری که در بازی انجام می‌دهید و دیالوگ‌هایی که انتخاب می‌کنید، داستان بازی را به مسیر تازه‌ای می‌برد و سرنوشت شخصیت‌ها را تغییر می‌دهد.

بازی Detroit: Become Human هم‌اکنون در فروشگاه اپیک استور برای پیش فروش قرار داده شده است و در تاریخ 12 دسامبر 2019 (21 آذر 1398) منتشر خواهد شد. برخلاف اعلام قبلی استودیوی کوآنتیک دریم، هیچ نسخه دمویی از این بازی منتشر نشد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*