بازی Godfall معرفی شد؛ اولین عنوان بزرگ پلی استیشن 5

در جریان مراسم Game Awards 2019، از بازی Godfall رونمایی شد که در واقع اولین بازی پلی استیشن 5 به حساب می‌آید. تریلر معرفی این بازی را در ادامه مشاهده کنید.

جنگ میان مایکروسافت و سونی دوباره داغ شده است و بازی Godfall قرار است در جبهه پلی استیشن 5 بجنگد، اگر چه بر روی رایانه‌های شخصی هم حضور خواهد داشت.

با معرفی کنسول ایکس باکس سری ایکس (Xbox X Series)، شاهد معرفی اولین اثر انحصاری بزرگ آن نیز بودیم، یعنی بازی Senua’s Saga: Hellblade II که حیرت انگیز به نظر می‌رسید. این نشان می‌دهد که مایکروسافت قصد تکرار اشتباهات گذشته را ندارد و می‌خواهد بازی‌هایی با کیفیت بالا تولید کند اما نباید فراموش کرد که آن‌ها یک رقیب بسیار قدرتمند دارند. سونی در جریان مراسم Game Awards 2019 از بازی گاد فال به عنوان اولین بازی کنسول پلی استیشن 5 رونمایی کرد؛ اثری که به نظر می‌رسد حرف‌های زیادی برای گفتن خواهد داشت. همچنین تایید شد که بازی بوردرلندز 3 (Borderlands 3) نیز برای کنسول منتشر خواهد شد.

تریلر معرفی بازی Godfall – گاد فال 

بازی Godfall یک اثر اکشن نقش آفرینی (ARPG) در جهانی کاملا تازه است و از دوربین سوم شخص بهره می‌برد. تمرکز اصلی بازی بر روی مبارزات نزدیک و سلاح سرد خواهد بود. همچنین شما می‌توانید این بازی را به صورت دو نفره یا سه نفره تجربه کنید. ناگفته نماند که گادفال برای مدتی کوتاه، عنوان انحصاری پلی استیشن 5 خواهد بود و پس از آن در فروشگاه اپیک استور برای مخاطبان رایانه‌های شخصی منتشر می‌شود.

بازی Godfall

بازی گاد فال هم‌اکنون توسط استودیوی گیرباکس (Gearbox) در دست توسعه قرار دارد و انتظار می‌رود که یک تجربه اکشن‌تر در مقایسه با آثاری همچون دیابلو ارائه دهد.

با توجه به عملکرد ایکس باکس سری ایکس (که گفته می‌شود چهار برابر قوی‌تر از کنسول ایکس باکس وان ایکس یعنی قوی‌ترین کنسول تاریخ است)، می‌توان مطمئن بود که پلی استیشن 5 هم خیره‌ کننده‌ ظاهر شود و بازی Godfall یکی از اولین آثاری است که می‌تواند قدرت این کنسول مورد انتظار را به رخ بکشد. این بازی هنوز تاریخ انتشار دقیقی ندارد اما احتمالا در اواخر سال 2020 عرضه خواهد شد.