تاریخ اکران فیلم فلش (The Flash) مشخص شد

پس از چندین بار تغییر، شرکت برادران وارنر در نهایت تاریخ اکران فیلم فلش (The Flash) را به شکل رسمی مشخص کرد. این فیلم در سال 2020 اکران خواهد شد.

طبق اعلام شرکت دی سی، فیلم فلش با بازی ارزا میلر (Ezra Miller) در سال 2022 بر روی پرده‌های سینما می‌رود. این فیلم حداقل از سال 2014 در دست توسعه قرار داشته است.

با خروج کاراگردانانی همچون سث گراهام اسمیت، ریک فامویوا، جان فرانسیس دالی و جاناتان گلداستین، به نظر می‌رسید که این پروژه شاید برای همیشه بایگانی شود. فیلم فلش در ابتدا قرار بود در سال 2018 اکران شود اما با تاخیر مواجه شد و پس تغییرات فراوان، حالا یک تاریخ اکران جدید دریافت کرده که نشان می‌دهد دی سی هنوز تولید آن را با جدیت دنبال می‌کند.

فیلم فلش

در حال حاضر، کارگردان فیلم It، اندی موشیاتی (Andy Muschietti) به عنوان کارگردان پروژه انتخاب شده و همه چیز حاکی از این مسئله است که فیلم در مسیر خوبی قرار دارد. ارزا میلر هنوز قرار است نقش فلش را ایفا کند و طبق اخبار منتشر شده، دی سی از فیلم‌نامه و تیم توسعه فیلم رضایت دارد.

تاریخ اکران فیلم فلش – The Flash

طبق اعلام هالیوود ریپورتر به نقل از برادران وارنر، فیلم فلش در تاریخ 1 ژوئیه 2022 (10 تیر 1401) به اکران سینماها در خواهد آمد. این یعنی شاهد تاخیری چهار ساله در اکران فیلم هستیم. بر اساس تقویم سینمایی حال حاضر، این فیلم ابرقهرمانی دی سی، در هفته اکران‌اش، رقیب خاصی نخواهد داشت و تنها یک انیمیشن نامعلوم از استودیوی ایلومینیشن اینترتینمنت (Illumination) در هفته مذکور بر روی پرده می‌رود.

از زمانی که اکران فیلم در سال 2018 با تاخیر رو به رو شد، برادران وارنر آن را از تقویم‌اش حذف کرد. حالا این تاریخ 2022 نشان می‌دهد که آن‌ها از ساخت فیلم اطمینان حاصل کرده‌اند. انتظار می‌رود که ساخت اثر از اوایل سال 2021 آغاز شود. با اینکه همه چیز خوب به نظر می‌رسد، اما طرفداران نباید زیاد هیجان زده شوند زیرا هنوز هم ممکن است مشکلاتی در تولید فیلم ایجاد شود، خصوصا اینکه با خروج چندین کارگردان، حضور اندی موشیاتی هم هنوز کاملا قطعی نیست.

اگر تاریخ اکران فیلم دچار تغییر نشود، دی سی از ماه ژوئیه استفاده مناسبی خواهد کرد، سونی و مارول، در همین بازه زمانی، فیلم‌های مرد عنکبوتی را روی پرده فرستادند و به فروش بالایی دست پیدا کردند. فلش نیز همانند مرد عنکبوتی دارای یک ابرقهرمان جوان است و برادران وارنر امیدوار است که بتواند به اندازه همان آثار مارول، مخاطبان را به سینماها بکشاند. دی سی این روزها به اوج بازگشته و باید دید با این پروژه‌های جدید تا چه اندازه می‌تواند موفق ظاهر شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*