زیرنویس فارسی مراحل بازی Resident Evil 2 Remake

زیرنویس فارسی مراحل بازی Resident Evil 2 Remake

ویدیو و زیرنویس فارسی مراحل بازی Resident Evil 2 Remake را به صورت اختصاصی در گجت نیوز برایتان آماده کرده‌ایم که در آن تمامی بخش‌های داستانی و لحظات زیبا و مهم گیم‌پلی را می‌توانید تماشا کنید.

طی چند سال اخیر به دلیل افزایش قیمت دلار و به طبع گران شدن کنسول‌های بازی، قطعات سخت‌افزاری و بازی‌های ویدیویی، تجربه تمامی آثار مهم و خوش‌ساختی که منتشر می‌شوند تقریبا ممکن نیست و بسیاری از بازیکنان در حسرت تجربه و اطلاع از کم و کیف گیم‌پلی، داستان و چگونگی برخی بازی‌ها می‌مانند. از سوی دیگر ممکن است به خاطر دانش کم انگلیسی به هنگام تجربه یک اثر آن‎طور که باید و شاید داستان بازی را متوجه نشوید، اما جای نگرانی نیست! چون در گجت نیوز ویدیو مراحل بازی‌های مهم را به همراه زیرنویس فارسی اختصاصی قرار می‌دهیم تا بتوانید علاوه‌بر درک کامل داستان اثر با تمامی اتفاقات مهم گیم‌پلی و روند آن اشنا شوید. در اولین قسمت از این بخش به سراغ بازی Resident Evil 2 Remake رفته‌ایم.

زیرنویس فارسی مراحل بازی Resident Evil 2 Remake – رزیدنت اویل 2

دانلود با کیفیت 720p

دانلود با کیفیت 480p

دانلود با کیفیت 360p

به منظور راحتی شما زیرنویس فارسی به ویدیو چسبیده است (هارد ساب) و شما می‌توانید در هر پخش کننده‌ای به تماشای مراحل بازی رزیدنت اویل 2 با زیرنویس بنشینید.

این نسخه از Resident Evil 2 در واقع یک «بازسازی» (ریمیک) برای Resident Evil 2 اورجینال محسوب می‌شود و در آن کپکام ضمن حفظ ساختار و قواعد بازی اصلی، تغییرات مهم و مثبتی را هم اعمال کرده است. داستان رزیدنت اویل 2 ریمیک در سال 1998 و دو ماه بعد از وقایع قسمت اول رقم می‌خورد. موقعی که اغلب ساکنان شهر راکون به دلیل تاثیرات مهلک سلاح میکروبی شرکت آمبرلا به زامبی تبدیل شده‌اند. حالا شما باید کنترل افسر پلیس جوانی به نام لیان اس کندی یا یک دختر دانشجو به نام کلر ردفیلد را برعهده بگیرید و برای نجات شهر از دست این موجودات و نقش بر آب کردن نقشه‌های آمبرلا تلاش کنید.

شما دوست دارید در گجت نیوز برای چه بازی دیگری زیرنویس فارسی تهیه کنیم؟ علاوه‌بر شرکت در نظرسنجی زیر، می‌توانید در قسمت نظرات بازی مورد نظر خود را اعلام کنید و اگر پیشنهاد یا انتقادی در این راستا دارید با ما در میان بگذارید.