هواوی

هواوی به رکورد بیشترین رشد سالانه فروش گوشی موبایل رسید

گزارش‌های منتشر شده توسط موسسه IDC نشان می‌دهد فروش گوشی های موبایل هواوی در بازه زمانی ژوئیه تا سپتامبر سال 2019 با بیشترین رشد نسبت به رقبا همراه بوده است.

به گزارش International Data Corporation) IDC)، در فاصله زمانی ژوئیه تا سپتامبر، چیزی در حدود 358.3 میلیون گوشی موبایل در سراسر جهان به فروش رسیده. این در حالی است که در مدت زمان مشابه در سال گذشته، این رقم به 355.6 میلیون دستگاه می‌رسید. علاوه بر این آخرین گزارش‌های فصلی در سه ماهه سوم سال 2019 خبر از رشد 8.1 درصدی هواوی نسبت به سه ماهه دوم سال می‌دهد.

افزایش رشد فروش گوشی های هواوی

می‌توان گفت رشد فروش گوشی‌های هوشمند نسبت به سال گذشته، از ابتدای سال 2019 آغاز شد. بیش از 66.6 میلیون دستگاه از تمام گوشی‌های فروخته شده تا سه ماه سوم سال 2019، به برند Huawei تعلق دارد. با رسیدن به این رقم، می‌توان گفت که فروش گوشی‌های شرکت هواوی بالاترین میزان رشد را به نام خود ثبت کردند.

هواوی

با نگاهی بر آمارهای IDC در سال 2018 می‌توان متوجه این موضوع شد که این شرکت در سه ماهه سوم سال 2018 موفق به فروش 52 میلیون گوشی موبایل شده و نزدیک به 15 درصد از بازار جهانی را در اختیار داشت. با وجود رشد سالانه منفی برخی از سازندگان بزرگ گوشی‌های موبایل در جهان، رشد سالانه هواوی به مثبت 28.2 درصد می‌رسد. هواوی بالاترین نرخ رشد سالانه را به نام خود ثبت کرده است. در این میان برندهایی مانند شیائومی و اپل رشد منفی داشتند.

شرکت هواوی در حال حاضر بزرگ‌ترین تولیدکننده تجهیزات مخابراتی دنیا محسوب می‌شود. با در نظر گرفتن افزایش عرضه گوشی‌های هوشمند هواوی و رشد هر ساله آن، دور از انتظار نیست که در آینده نزدیک این شرکت بتواند رتبه اول بزرگ‌ترین تولیدکننده گوشی موبایل در جهان را از آن خود کند.

این مطلب در قالب رپورتاژ آگهی و توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا متن تبلیغاتی برای گجت نیوز ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. مبارکش باشه واقعا شرکت عالی با مدیریت هوشمندی هست