دستگاه های تصفیه هوای سامسونگ

با قابلیت‌های دستگاه های تصفیه هوای سامسونگ آشنا شوید

از بهترین دستگاه های تصفیه هوای سامسونگ می‌توان به دو مدل G42 و G35 اشاره کرد که از قابلیت‌هایی چون سیستم فیلتر 3 مرحله‌ای با جذب 99 درصد ذرات ریز و مضر هوا بهره می‌برند. در ادامه با قابلیت‌های متعدد آنها آشنا خواهیم شد.

سال‌هایی که دانش‌آموز بودم و مدرسه می‌رفتم بارش برف با همه زحماتی که به وجود می‌آورد اما همیشه پیام‌آور شادی و خوشحالی ناشی از تعطیلی مدارس بود. برای همین خیلی از هم نسل‌های من هنوز هم با دیدن برف برق خوشحالی از چشمانشان بیرون می‌زند. چند سالی می‌شود که این ماجرا به گونه‌ای دیگر رقم می‌خورد. حالا فرزند من که امسال به کلاس اول ابتدایی رفته خیلی از روزها مدرسه‌اش تعطیلی می‌شود و در خانه می‌ماند اما نه بخاطر برف و شور و هیجان‌هایش که به واسطه هوای بسیار آلوده شهر.

واقعیت این است که داستان آلودگی شهرها و تعطیلی مدارس و دانشگاه‌ها هر ساله در فصل پاییز و زمستان تکرار می‌شود و سال به سال هم شدت بیشتری پیدا می‌کند. با اینکه راهکارهای حل مشکل آلودگی هوای شهرها خارج از توان فردی ماست و نیازمند همکاری‌های جمعی است اما خوشبختانه برای داشتن هوای پاک و سالم در خانه و اتاقمان راه حل‌های بسیار موثر و کارآمدی مثل دستگاه‌های تصفیه هوا وجود دارد. با بودن دستگاه‌های تصفیه هوا لااقل خیالمان راحت است که در چنین مواقعی اعضای خانواده‌مان هوای پاکی تنفس می‌کنند.

ویژگی‌های دستگاه های تصفیه هوای سامسونگ

دستگاه های تصفیه هوای سامسونگ

پاییز سال گذشته که پدرم دچار مشکلات ریوی شد مدل G42 از دستگاه‌های تصفیه هوای سامسونگ را برای خانه‌شان خریدم و مشاهده اثرات فوق العاده آن باعث شد تا چندی پیش مدل G35 را برای آپارتمان نسبتا کوچکم بخرم.

دو خانه و دو مدل

هر دو مدل G42 و G35 از دستگاه های تصفیه هوای سامسونگ به سیستم فیلتر 3 مرحله‌ای مجهز هستند که می‌تواند 99 درصد از ذرات ریز و مضر هوای خانه را جذب کند. این دستگاه‌ها دارای حسگر گرد و غباری هستند که در هرلحظه کیفیت هوای خانه را اندازه‌گیری می‌کند و اطلاعات آن را از طریق نشانگر 4 رنگ (به ترتیب از رنگ آبی تا قرمز) نمایش می‌دهد.

دستگاه های تصفیه هوای سامسونگ

یکی از نکات مهم در مورد دستگاه‌های تصفیه هوا قابلیت حمل و میزان صدای دستگاه است. در صورتی که مدلی با وزن پایین و صدایی کم انتخاب کنید می‌توانید به سادگی دستگاه را بین اتاق‌ها جابجا کنید و بدون اینکه سروصدای آن مزاحم خوابتان شود از قابلیت‌های تصفیه هوا در تمام ساعات شبانه‌روز بهره ببرید.

دستگاه‌های تصفیه هوای G35 و G42 به ترتیب حدود 8 و 9 کیلوگرم وزن دارند. میزان صدای این دستگاه‌ها 45 و 48 دسیبل است که فضایی ساکت و آرام را در اتاق شما حکمفرما می‌کند.

دستگاه های تصفیه هوای سامسونگ

هر دو مدل G42 و G35 دارای «حالت خودکار» هستند که به طور هوشمند میزان آلودگی را تشخیص می‌دهد و بر اساس شدت آن میزان توان دستگاه را تنظیم می‌کند. علاوه بر آن وضعیت مخصوصی به نام «حالت خواب» پیش بینی شده تا با قرار دادن دستگاه در این حالت بیش از پیش خواب آسوده‌تری را داشته باشید.

مدل G42 تصفیه هوای سامسونگ قابلیت اتصال به اینترنت را دارد. در این مدل از طریق اپلیکیشن تلفن هوشمند خود می‌توانید دستگاه را از بیرون خانه یا دفتر کارتان کنترل کنید.

دستگاه های تصفیه هوای سامسونگ

برای افرادی که خانه یا محل کار بزرگتری دارند، سامسونگ مدل B90 از سری دستگاه‌های تصفیه هوای خود را طراحی و عرضه کرده است. این دستگاه از سیستم فیلتر 5 مرحله‌ای بهره می‌برد. مدل B90 سامسونگ به یک فیلتر مخصوص به اسم «دکتر ویروس» مجهز است که تا 99.7 درصد ویروس‌ها و مواد حساسیت‌زا موجود در هوا را از بین می‌برد.

دستگاه های تصفیه هوای سامسونگ

با داشتن هر کدام از سه مدل G42، G35 یا B90 می‌توانید ضمن پیشگیری از بیماری‌های جدی، هوایی سالم و پاکیزه را به خانه و خانواده خود هدیه دهید.

این مطلب در قالب رپورتاژ آگهی و توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا متن تبلیغاتی برای گجت نیوز ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. بفرض که هوای یک اتاق یا حداکثر یک سوئیت را پالودی، بعدش چی؟
    بیرون نخواهی رفت؟!
    زندگی در شهرهای کلان‌آلوده، عقلانیتش را از دست داده
    حتّا اگر همۀ ماشینها برقی شوند باز مشکل ترا فیک پابرجاست
    ماندن در کلان‌شهر یعنی گرفتاری میان دود و بوق
    محققین راست میگویند که آلودگی زیاد، هوش را کم میکند
    اکثر مردم دلیل موجّهی برای سکونت در کلان‌شهر ندارند

  2. تکنولوژی یعنی این