گوشی ویوو X30 با مودم 5G و دوربین پرتره 50 میلی‌متری عرضه می‌شود

اطلاعات تازه‌ای از گوشی ویوو X30 به بیرون درز کرد. بر اساس این جزئیات٬ گوشی ویوو ایکس 30 به یک مودم 5G و دوربین پرتره 50 میلی‌متری مجهز خواهد بود.

گوشی‌های متمرکز بر دوربین سری X ویوو٬ این بار با سطحی بالارده‌تر بازخواهند گشت. گوشی‌های ویوو ایکس 30 و ایکس 30 پرو به تراشه‌های سامسونگ شامل یک مودم داخلی 5G مجهز خواهند بود. این نخستین بار است که سامسونگ یک مودم ۵ جی را در تراشه‌های موبایلی خودش قرار می‌دهد.

جزئیات دوربین گوشی ویوو X30

این دو مدل عملا یک گوشی هستند و بزرگ‌ترین تفاوت آن‌ها٬ تجهیز مدل پرو آن به یک دوربین پریسکوپی با زوم 5 برابری است. این دوربین می‌تواند عکس‌هایی 12 مگاپیکسلی با فاصله کانونی 135 میلی‌متری بگیرد. این درحالیست که می‌توانید از زوم دیجیتالی 60 برابری نیز بهره‌مند شوید. در اینجا یک حالت مستقل عکاسی از ماه نیز وجود دارد.

گوشی ویوو X30

یکی از قابلیت‌های مشخص پیکربندی دوربین گوشی ویوو X30 تجهیز آن به دوربین پرتره 50 میلی‌متری است. آن دارای یک سنسور با وضوح 32 مگاپیکسلی و دیافراگم شفاف f/2.0 است. در یکی از صفحه‌های سونی٬ در توصیف این سنسور آماده است که فوکوس خودکار آن روی چشم‌های سوژه قفل خواهد شد و حرکت آن‌ها را دنبال می‌کند. در اینجا یک حالت بوکه نیز وجود دارد. توجه داشته باشید از آنجایی که دوربین 50 میلی‌متری در مدل غیر پرو تنها دوربینی است که قابلیت‌های زوم را ارائه می‌کند٬ زوم 2 برابری اپتیکال و 20 برابری دیجیتالی را به کاربران ارائه می‌کند.

دوربین اصلی هر دو گوشی شامل یک سنسور 64 مگاپیکسلی با لنز 26.4 میلی‌متری و دیافراگم f/1.8 است. حالت Super Night می‌تواند 12 تا 16 عکس را با یکدیگر ادغام کند تا نویز در تاریکی کاهش پیدا کند. در اینجا یک حالت Hyper HDR نیز وجود دارد که مناسب عکاسی از آفتاب یا نورهای بسیار شفاف در شب است. به این سنسور باید یک دوربین مستقل 8 مگاپیکسلی فوق عریض 16 میلی‌متری یا 108 درجه‌ای را هم اضافه کنیم که می‌تواند عکس‌های 8 مگاپیکسلی ثبت کند. در انتها باید به حضور یک دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی در داخل یک حفره‌ با قطر 3 میلی‌متر روی نمایشگر اشاره کرد.

ویوو نمایشگر 6.44 اینچی سوپر آمولد گوشی آینده‌ی خودش را “XDR Display” می‌نامد. آن می‌تواند روشنایی 800 نیت و حداکثر روشنایی 1200 نیت را ارائه کند. وضوح این پنل هم 1080 در 2400 پیکسل است.

گوشی ویوو X30

تراشه‌ی زیر قاب دو گوشی ویوو ایکس ۳۰ و ایکس ۳۰ پرو٬ اگزینوس 980 ساخت سامسونگ است. این تراشه شامل دو هسته Cortex-A77 (که وعده‌ی 20 درصد عملکرد بهتر نسبت به A76 را می‌دهند) به علاوه شش هسته A55 می‌شود. پردازنده مرکزی و پردازشگر مرکزی Mali-G76 MP5 آن نیز توسط یک لوله حرارتی خنک نگه داشته می‌شوند.

یک مودم 5G زیر قاب ویوو ایکس 30

مهم‌ترین بخش این تراشه٬ حضور یک مودم 5G در زیر آن است. این مودم می‌تواند سرعت دانلود حداکثری 3.55 گیگابیت بر ثانیه‌ای (ترکیبی 4G و 5G) را در اختیار کاربران بگذارد. قابلیت “Multi-Turbo 2.5” به شما اجازه می‌دهد در صورتی که اتصال وای فای ضعیف بود٬ آن را به 4G یا 5G تغییر دهد تا اطمینان حاصل کند بیشترین سرعت دانلود ممکن به شما ارائه می‌شود. هر دو گوشی از یک باتری 4,350 میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از فناوری شارژ 33 وات از طریق درگاه USB-C قدرت می‌گیرند. در اینجا یک جک هدفون 3.5 میلی‌متری نیز به چشم می‌خورد.

گوشی ویوو X30

ظاهرا هر دو گوشی اواخر ماه جاری میلادی در چین معرفی خواهند شد. ابتدا نیز مدل پرو با 8 گیگ رم و 128 گیگ حافظه یا 256 گیگ حافظه داخلی آن روانه‌ی بازار می‌شود. سپس نسخه اصلی X30 در یک نسخه با 8 گیگ رم و 128 گیگ حافظه عرضه می‌شود و پس از آن شاهد عرضه آن با 256 گیگ حافظه داخلی خواهیم بود. این دو گوشی پس از آن که پروژه‌ی رابط کاربری Jovi لغو شد٬ به رابط کاربری Funtouch OS 10 مجهز خواهند شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. روشنایی صفحش خبلی بالاس