سامسونگ گلکسی اس 11 پلاس

دوربین گلکسی اس 11 پلاس با چیدمانی متفاوت به نمایش درآمد

رندرهای پیشین، مجموعه دوربین گلکسی اس 11 پلاس (+Galaxy S11) را با چیدمان ضربدری نشان می‌دادند؛ اما حالا یک افشاگر سرشناس، تصویر متفاوتی را به اشتراک گذاشته است.

در عکس تازه‌ای که Ice universe منتشر کرده، سه دوربین را با آرایش عمودی می‌بینیم. نیمه دیگر برجستگی دوربین، در این تصویر پیدا نیست؛ اما می‌توان حدس زد که یک دوربین سه‌بعدی ToF و یک فلاش LED در آنجا وجود داشته باشد. البته برخی گزارش‌ها، دوربین گلکسی اس 11 پلاس را پنج‌گانه توصیف کرده‌اند؛ ولی وجود یک مجموعه چهارگانه در پنل پشتی دستگاه، منطقی‌تر به نظر می‌رسد.

شاید در رندرهای قبلی، دوربین ToF به اشتباه دو دوربین مجزا تشخیص داده شده باشد؛ چرا که دوربین‌های ToF، دارای یک ماژول فرستنده و یک ماژول گیرنده هستند. به همین دلیل است که گلکسی اس 10 5G با وجود داشتن دوربین سلفی دوگانه (یک دوربین معمولی و یک دوربین ToF)، سه حفره در جلو دارد.

حتی در پشت سامسونگ گلکسی نوت 10 پلاس هم پنج سنسور می‌توان یافت؛ ولی دوتای آن‌ها متعلق به دوربین ToF هستند. بنابراین، محتمل است که دوربین گلکسی اس ۱۱ پلاس (و چه بسا گلکسی اس 11)، نیز چهارگانه باشد.

البته فارغ از تعداد دوربین‌ها، خانواده گلکسی اس 11 ارتقای قابل توجهی را در مشخصات اپتیک تجربه خواهد کرد. انتظار می‌رود سنسور اصلی پرچمداران جدید سامسونگ، 108 مگاپیکسلی باشد و یک لنز زوم 5x نیز آن را همراهی کند. شایعاتی از وجود همین ترکیب در گلکسی فولد 2 هم شنیده می‌شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. چیدمانش رو دارن مثل اپل میکنن ای کاش دور هر دوربینش یک نوار متمایز کننده وجود داشت