هواوی پی ۴۰ - ریچارد یو

دو گوشی هواوی پی ۴۰ و پی ۴۰ پرو بدون گوگل پلی در پاریس معرفی می‌شوند

ریچارد یو٬ مدیر بخش محصولات مصرفی هواوی رسما تایید کرده است که دو گوشی هواوی پی ۴۰ و پی ۴۰ پرو (Huawei P40 and P40 Pro) ماه مارس سال 2020 بدون بهره‌گیری از سرویس‌های شرکت گوگل در پاریس فرانسه معرفی خواهند شد.

هواوی اعلام کرده است که پرچمداران آینده‌ی خود در پایان ماه مارس سال آینده میلادی در شهر پاریس معرفی خواهند شد. این گوشی اجراکننده‌ی رابط کاربری EMUI 10 بر پایه‌ی اندروید 10 است. در حالی که سرویس‌های هواوی موبایل در این گوشی در دسترس خواهند بود٬ اما خبری از سرویس‌های گوگل نخواهد بود. این‌ها اطلاعات رسمی هستند که از سوی ریچارد یو٬ رئیس بخش محصولات مصرفی شرکت هواوی ارائه شده‌اند.

جزئیات دو گوشی سری هواوی پی ۴۰

یو وعده داده است که طراحی این دیوایس به گونه‌ای باشد که هیچگاه آن را ندیده باشید. علاوه بر این کیفیت تصاویر دوربین٬ عملکرد چیپست و عمر باتری آن نیز بسیار جذاب خواهند بود. این‌ها نکات برجسته‌ی پرچمداران شرکت هواوی است؛ هرچند عملکرد بهبود پیدا کرده نمی‌تواند تعجب برانگیز باشد. ما انتظار داریم دو گوشی هواوی پی ۴۰ و پی ۴۰ پرو از تراشه‌ی کایرین 990 5G (کایرین 1020 برای گوشی‌های سری میت 40 کنار گذاشته می‌شود) قدرت بگیرند. علاوه بر این٬ همانطور که در بالا گفته شد٬ این گوشی‌ها برخلاف گوشی‌های سری پی ۳۰ فاقد اپلیکیشن‌های گوگل هستند و برنامه‌های ساخت شرکت هواوی جایگزین آن‌ها می‌شوند.

هواوی پی ۴۰ - ریچارد یو

ریچارد یو – مدیر محصولات مصرفی هواوی

گوشی میت 30 پرو و سرویس‌های هواوی موبایل با ظرفیتی محدود به بازار اروپا رسیده‌اند. حال هواوی ماه‌هاست که در حال همکاری با توسعه دهندگان اپلیکیشن‌ها است تا مطمئن شود اپلیکیشن‌های مطرح جایگزین در فروشگاه اپلیکیشن‌های شرکت هواوی حضور پیدا خواهد کرد.

در مورد هارمونی او اس٬ سیستم عامل داخلی کمپانی هواوی نیز شنیده می‌شود که به زودی به گوشی‌های هوشمند این شرکت نخواهد آمد. هواوی اخیرا بر تعهد خود در استفاده از پلتفرم اندروید برای بخش نرم افزاری گوشی‌های هوشمند خود تاکید کرده است؛ گرچه این کمپانی قصد دارد در سایر دستگاه‌های هوشمند خود شامل تلویزیون‌های هوشمند٬ ساعت٬ بلندگو و غیره از پلتفرم هارمونی او اس بهره‌مند شود.