باتری گلکسی اس 11 پلاس

سامسونگ از باتری 5000 میلی‌آمپری ال جی در گلکسی اس 11 پلاس استفاده می‌کند

سری گلکسی اس 11 سامسونگ به باتری قوی‌تری نسبت به نسل قبل مجهز خواهند شد. طبق گزارشات، سامسونگ برای اولین بار از باتری‌ 5000 میلی‌آمپری ساخت ال جی در گلکسی اس 11 پلاس (Galaxy S11 Plus) استفاده می‌کند.

دلیل گمانه‌زنی‌ درباره افزایش طول عمر باتری سری گلکسی اس 11 آن است که احتمالا پرچمداران بعدی سامسونگ به پردازنده‌های با بهره‌وری بالاتر تجهیز خواهند شد و همچنین انتظار می‌رود سامسونگ از نسل جدید فناوری نمایشگرهای اولد با مصرف انرژی کم‌تر در کهکشانی‌های جدید خود استفاده کند.

این گمانه‌زنی‌ها درست هستند. اما سری گلکسی اس 11 ممکن است از عمر باتری بهتری در مقایسه با سری قبلی برخوردار باشد، زیرا شواهد حاکی از آن است که ظرفیت باتری پرچمداران آینده سامسونگ بسیار بیشتر خواهد بود. در همین رابطه، اطلاعات فاش‌شده نشان می‌دهد که ظرفیت باتری گلکسی اس 11 ای برابر 3730 میلی‌آمپر خواهد بود، در حالی که گلکسی اس 10 ای دارای ظرفیت باتری 3100 میلی‌آمپری است.

بر اساس شایعات، نسخه معمولی گلکسی اس 11 از باتری 4300 میلی‌آمپری گلکسی نوت 10 پلاس یا باتری 4500 میلی‌آمپری گلکسی ای 71 استفاده خواهد کرد. در هر دو صورت، مقدار ظرفیت باتری دستگاه بیشتر از باتری 3400 میلی‌آمپری مدل اس 10 خواهد بود. بر اساس اطلاعات منتشرشده از سوی رسانه‌های کره‌ای، ظرفیت باتری گلکسی اس 11 پلاس نزدیک به 5000 میلی‌آمپر خواهد بود.

طبق گزارشات منابع کره‌ای، تولید انبوه سلول‌های باتری سری گلکسی اس 11 سامسونگ در کارخانه نانجینگ ال جی کمیکال در چین کلید خورده است. تصویری که در همین رابطه به بیرون درز کرده است، ظرفیت معمول 5100 میلی‌آمپری باتری اس 11 پلاس را نشان می‌دهد.

باتری گلکسی اس 11 پلاس

سامسونگ قطعا از کار ال جی در رابطه با باتری‌های سری نوت 10 رضایت داشته و بر همین اساس تصمیم گرفته است که تولید باتری‌های سری اول دستگاه‌های گلکسی اس 11 را به این شرکت محول کند. سامسونگ با استفاده از فناوری PMP سفارشی توانسته است در حین حفظ اندازه باتری، ظرفیت آن‌ها را افزایش دهد.

همان شرکتی که تأمین ماژول‌های PMP را برای سری گلکسی اس 11 به عهده دارد، قرار است برای آیفون‌های نسل بعد اپل نیز این ماژول‌ها را تأمین کند. چندی پیش نیز خبرهایی مبنی بر استفاده هواوی از باتری گرافن در سری پی 40 منتشر شد. پس شاید سال 2020 سال نبرد پرچمداران برندهای مختلف برای ارائه عمر باتری بهتر باشد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*