پست های توهین آمیز اینستاگرام

اینستاگرام پیش از ارسال پست های توهین آمیز به شما هشدار می‌دهد

اینستاگرام در تازه‌ترین به‌روزرسانی درون سیستمی خود٬ پیش از ارسال پست های توهین آمیز به کاربران اخطار می‌دهد. این کار به منظور آموزش قوانین فعالیت در شبکه‌های اجتماعی به کاربران انجام می‌شود.

اینستاگرام خودش را ملزم به مبارزه‌ی فعالانه با زورگویی‌های اینترنتی از طریق ویژگی‌های بی‌شماری می‌کند که باعث جلوگیری از تمسخر و انتقال حس بد به کاربران شبکه‌ی اجتماعی خود می‌شود. امروز این شرک ویژگی دیگری را معرفی کرد که می‌تواند جلوی ارسال پست های توهین آمیز را بگیرد.

پست های توهین آمیز اینستاگرام

چندین ماه پیش٬ اینستاگرام ابزاری را معرفی کرد که کاربران را پیش از ارسال کامنت‌هایی که احتمال داشت توهین آمیز باشد٬ مطلع می‌کرد. حال این کمپانی قابلیت مذکور را با استفاده از شناسایی مبتنی بر هوش مصنوعی کپشن‌های توهین آمیز گسترش بخشیده است. کاربرانی که در حال نوشتن این دست از پیام‌ها هستند٬ فورا به آن‌ها پیغامی شبیه به آنچه برای کسانی که گزارش قلدری بر علیهشان ارسال شده را دریافت خواهند کرد تا شاید در نوشتن آن پیام تجدید نظر کنند. اگر آن متن باعث اهانت‌آور تشخیص داده شد٬ اینستاگرام به کاربر اجازه می‌دهد پیش از ارسال آن را ویرایش کند.

این ویژگی جدید به منظور آموزش کاربران اینستاگرام و جلوگیری از شکستن قوانین فعالیت در شبکه‌های اجتماعی و خطر از دست رفتن حساب کاربری آن‌ها توسعه پیدا کرده است. طبق اعلام اینستاگرام٬ این ویژگی جدید هشدار کپشن در برخی کشورهای انتخاب شده فعال شده است و به مرور زمان در کشورهای بیشتری در دسترس قرار خواهد گرفت.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. چ جالب ولی نباید قبلش هشدار بده