گوشی ردمی 8

گوشی ردمی 9 به زودی با تراشه هلیو G70 مدیاتک معرفی می‌شود

کمتر از سه ماه قبل بود که برند زیرمجموعه شیائومی، ردمی 8 را معرفی کرد؛ حالا اما جانشین آن، یعنی گوشی ردمی 9 (Redmi 9) در راه است.

شایعات جدید از معرفی گوشی ردمی 9 در اوایل سال 2020 حکایت دارند. ظاهرا این دستگاه از هلیو جی 70 مدیاتک قدرت خواهد گرفت؛ تراشه‌ای که هنوز معرفی نشده است. فعلا هیچ جزئیاتی از این چیپست موجود نیست؛ ولی با توجه به نام و شماره‌ای که دارد، احتمالا در جایگاهی پایین‌تر از هلیو جی 90 قرار می‌گیرد و در محصولات ارزان‌تری به‌کارگیری می‌شود.

این در حالیست که ردمی نوت 8 پرو از تراشه G90T مدیاتک استفاده می‌کند و گوشی ردمی 8 به اسنپدراگون 439 کوالکام مجهز است. باید دید ردمی ۹ با چیپست جدید خود چگونه ظاهر خواهد شد؛ البته قاعدتا باید عملکرد آن در قیاس با ردمی ۸ بهتر باشد.

ردمی 8

ردمی 8

سایر مشخصات گوشی ردمی 9 شیائومی

گفته می‌شود این گوشی رده ابتدایی، نمایشگر 6.6 اینچی خواهد داشت؛ یعنی بزرگ‌تر از پنل 6.22 اینچی که در ردمی 8 وجود دارد. در ضمن به جای حافظه 3/32 گیگابایتی، دارای 4 گیگ رم و 64 گیگ فضای ذخیره‌سازی خواهد بود. هرچند که وجود نسخه‌‌هایی با حافظه بالاتر هم دور از ذهن نیست.

همچنین با توجه به عرضه در سال 2020، می‌توانیم انتظار وجود MIUI 11 (مبتنی بر اندروید 10) را در این گوشی هوشمند داشته باشیم. بهینه‌سازی‌های اندکی در دوربین دستگاه نیز قابل تصور است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*