فیلم Tenet

نخستین تریلر رسمی فیلم Tenet منتشر شد؛ به فیلم جدید نولان سلام کنید

بالاخره نخستین تریلر رسمی فیلم Tenet منتشر شد تا بتوانیم بیشتر با اتمسفر و جزئیات جدیدترین ساخته کریستوفر نولان آشنا شویم.

برادران وارنر و نولان تا به امروز اطلاعات خاصی از فیلم Tenet با مخاطبان به اشتراک نگذاشته‌اند و همین موضوع باعث شده دوست‌داران این کارگردان صاحب‌سبک بیش از تریلر هر فیلم دیگری، منتظر این نمایش دو دقیقه‌ای از تنت باشند.

نخستین تریلر رسمی فیلم Tenet – تنت

دانلود با کیفیت 720p

دانلود با کیفیت 480p

اولین موردی که در این تریلر نظر من را به خود جلب کرد موسیقی تنش‌زا و استرس‌آور فیلم بود و با توجه به اینکه این Tenet در سبک اکشن دلهره‌آور در حال ساخت است و با در نظر گرفتن موسیقی که شنیدیم و سابقه لودویگ گورانسون از الان می‌توان به موفقیت بخش شنیداری فیلم جدید نولان امیدوار بود. بعد از The Prestige، این نخستین فیلم نولان است که هانس زیمر ساخت موسیقی آن را برعهده ندارد. وظیفه آهنگ‌سازی تنت به گورانسون محول شده است که سال ۲۰۱۸ به خاطر ساخت موسیقی فیلم پلنگ سیاه جایزه اسکار بهترین موسیقی فیلم را تصاحب کرد.

جان دیوید واشنگتن بازیگر نقش اصلی Tenet خواهد بود که بر اساس دیالوگی در این تریلر، قرار است شاهد حضور او در زندگی پس از مرگ باشیم و واشنگتن قصد دارد از جنگ جهانی سوم و چیزی بدتر از یک هولوکاست اتمی جلوگیری کند. رابرت پتینسون، مایکل کین و چند بازیگر مهم فیلم را هم می‌توانیم در این تریلر کوتاه ببینیم که نوید دهنده یک اثر اکشن جذاب با غافلگیری‌های داستانی و روایت‌های پیچیده و روانشناسانه همیشگی نولان است

این فیلم در 17 جولای 2020 مصادف با 27 تیر سال 1399 اکران خواهد شد. در انتها می‌توانید پوستر جدید فیلم Tenet را هم مشاهده کنید.

فیلم Tenet

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. زمان عنصر جدانشدنی فیلم های نولان
    واقعا فیلم های 2020 یکی از دیگری بهتره