سونی

گوشی میان رده سونی با اسنپدراگون 765 در گیک‌بنچ ظاهر شد

فهرستی از نتایج بنچمارک یک دستگاه مرموز روی پایگاه داده Geekbench قرار گرفته که ظاهرا تازه‌ترین گوشی میان رده سونی (Sony) است.

شماره مدل گوشی‌های سونی معمولا با حرفی آغاز می‌شود که معرف سال عرضه‌ی آن‌هاست؛ به دنبال آن هم چهار عدد می‌آید. در تطابق با این شیوه نام‌گذاری، دستگاه میان رده جدید هم با شماره مدل K8220 در گیک‌بنچ ظاهر شده است. از آنجایی که حرف J در سال 2019 برای گوشی‌های اکسپریا استفاده شد، K را باید معرف سال 2020 بدانیم.

بر اساس نتایج فهرست شده، این موبایل مرموز با سیستم عامل اندروید 10 کار می‌‌کند و 8 گیگ رم دارد. چیپست دستگاه هم آشنا به نظر می‌رسد؛ زیرا در کادر مربوط به پردازنده، همان اطلاعاتی درج شده که در نتایج بنچمارک اوپو رینو 3 پرو 5G نیز دیده بودیم.

قرار است گوشی اوپو با تجهیز به اسنپدراگون 765G معرفی شود؛ پس این گوشی میان رده سونی هم به همین تراشه یا اسنپدراگون 765 تجهیز خواهد شد. باید دید کمپانی ژاپنی، محصول جدید را با چه نامی و در چه زمانی وارد بازار خواهد کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. عالیه تا اینجای کار دوگوشی با پردازنده های بی نظیر و بی رقیب اسنپدراگون 865و اسنپدراگون 765را شاهد هستیم و امسال سال سرنوشت سازی برای سونی با اصالت خواهد بود
    خدا رو شکر با این اوصاف شاهد میان رده قوی از سونی خواهیم بود