مانیتورهای جدید 2020

ال جی مانیتورهای جدید 2020 خود را معرفی کرد

هنوز حدود یک ماه با نمایشگاه CES فاصله داریم، اما ال جی مانیتورهای جدید 2020 خود از جمله یک مانیتور 38 اینچ اولترا واید خمیده و یک مانیتور جدید از سری UltraFine با طراحی منحصر به فرد را معرفی کرده است.

انتظار داریم که ماه آینده در نمایشگاه CES 2020 از نزدیک شاهد مانیتورهای جدید 2020 ال جی باشیم. محصولات جدید ال جی شامل یک مانیتور اولترا واید با پورت تاندربولت 3، مانیتورهای مخصوص بازی UltraGear جدید و نمایشگر جدید UltraFine Ergo است.

بالاتر از همه، مانیتور جدید 38 اینچ اولترا واید خمیده ال جی با وضوح +QHD قرار دارد. این مدل از وضوح 3840 در 1600 پیکسل پشتیبانی می‌کند و مجهز به پنل نانو آی پی اس (Nano IPS) با پاسخ‌دهی 1 میلی‌ثانیه و نرخ تازه‌سازی 144 هرتز است. این مانیتور اولترا واید همچنین 98 درصد فضای رنگی P3 را پوشش می‌دهد. این رزولوشن باعث می‌شود که تراکم پیکسلی این مانیتور در مقایسه با مدل 34 اینچ که از درگاه تاندربولت 3 پشتیبانی می‌کند، کمتر باشد.

پنل Nano IPS این مانیتور 98 درصد فضای رنگی DCI P3 را برای تولید تصاویر فوق‌العاده طبیعی و واقع‌گرایانه پوشش می‌دهد. این مانیتور که موفق به دریافت گواهینامه DisplayHDR 600 از سوی مؤسسه VESA شده است، تجربه HDR واقعا پویا و غنی را در صفحه نمایش بزرگ 38 اینچی خود برای کاربر به ارمغان می‌آورد.

در بخش امکانات ارتباطی، مانیتور اولترا واید جدید ال جی به دو درگاه HDMI، یک DisplayPort، دو درگاه یو اس بی و یک درگاه تاندربولت 3 مجهز شده است. جزئیاتی در مورد دسترس‌پذیری این مانیتور ارائه نشده است، اما شرکت‌کنندگان در نمایشگاه CES ماه آینده می‌توانند از نزدیک شاهد این محصول باشند. ال جی همچنین هنوز تصویری از این مانیتور اولترا واید جدید خود منتشر نکرده است.

مانیتورهای جدید 2020

علاوه بر این مانیتور اولترا واید جدید با درگاه تاندربولت 3، ال جی یک نمایشگر 32 اینچ دیگر از سری UltraFine را نیز معرفی کرده است. این نمایشگر از وضوح 4K پشتیبانی می‌کند و از ویژگی خاصی بهره می‌برد که ال جی آن را طراحی ارگونومیک و انعطاف‌پذیر می‌نامد. همانطور که در تصویر بالا مشاهده می‌کنید، مانیتور UltraFine Ergo دارای یک پایه استند برای اشغال فضای کمتر است که مثل قلاب به میز متصل می‌شود.

استند این مانیتور را می‌توان با فاصله از دیوار یا نزدیک دیوار قرار داد و ارتفاع آن نیز قابل تنظیم است. حتی آن را می‌توانید برای به اشتراک گذاری آسان‌تر محتوای روی صفحه با مثلا همکاران در محیط دفتر در جهت مخالف بچرخانید. مانیتور ارگو ال جی را می‌توانید در ارتفاع، فاصله و زاویه مناسب برای تجربه کاربری به مراتب راحت‌تر و پایدارتر تنظیم کنید.

مانیتور UltraFine Ergo از وضوح 3840 در 2160 پیکسل پشتیبانی می‌کند و دارای نرخ تازه‌سازی 60 هرتز است. این مانیتور 32 اینچ همچنین قادر به پشتیبانی از HDR10 است. یک درگاه USB-C به همراه دو درگاه HDMI، یک DisplayPort و دو درگاه یو اس بی معمولی بخش اتصالات UltraFine Ergo را تشکیل می‌دهند.

و در آخر، ال جی همچنین سه مانیتور جدید مخصوص بازی از سری UltraGear را معرفی کرد. این مانیتورها دارای صفحه نمایش بزرگ مجهز به پنل IPS و زمان پاسخگویی فوق‌العاده 1 میلی‌ثانیه به همراه نرخ تازه‌سازی بالای 160 هرتز هستند که آن‌ها را به انتخابی ایده‌آل برای علاقه‌مندان به بازی‌های ویدئویی تبدیل می‌کند.