بهترین اپلیکیشن های واقعیت افزوده موبایل

8 مورد از بهترین اپلیکیشن های واقعیت افزوده موبایل

ما در این مقاله قصد داریم شما را با 8 مورد از بهترین اپلیکیشن های واقعیت افزوده برای دو پلتفرم اندروید و آی او اس آشنا کنیم که استفاده از آن‌ها می‌تواند شما را متحیر کند.

واقعیت افزوده گوشی شما را یک پله به سمت رسیدن به فیلم‌های علمی تخیلی نزدیک‌تر می‌کند. بدون هر سخت افزار ویژه‌ای، واقعیت افزوده تجربه‌ای را به ارمغان می‌آورد که می‌توانید آینده را همین حالا در واقعیت ببینید.

آیا مایلید که آن را امتحان کنید؟ پس برای بررسی بهترین اپلیکیشن‌های واقعیت افزوده ادامه مطلب را دنبال کنید.

بهترین اپلیکیشن های واقعیت افزوده

1- Travel With AR برای اندروید و Portals برای iOS

بهترین اپلیکیشن های واقعیت افزوده موبایل

در برخی از موارد، احتمالا همه ما آرزو کرده‌ایم که کاش یک پورتال جادویی وجود داشت که می‌توانست فورا ما را به هر مکانی ببرد. Travel with AR یکی از بهترین اپلیکیشن های واقعیت افزوده است که به شما امکان می‌دهد که برای رفتن به مکانی دیگر وارد یک پورتال مجازی شوید. وقتی برنامه Travel With AR را باز می‌کنید، یک در مقابل شما باز می‌شود که می‌توانید نگاهی به داخل آن بیندازید یا به سادگی از طریق گوشی خود وارد آن شوید.

هنگامی که در آن قدم گذاشتید، این اپلیکیشن محیط اطراف شما را با لوکیشنی که انتخاب کرده‌اید جایگزین می‌کند. تعدادی از شهرهای مختلف مانند رم، مالدیو و پاریس وجود دارند که شما می‌توانید از بین آن‌ها انتخاب کنید.

برنامه Travel With AR روی پلتفرم Google’s ARCore اجرا می‌شود. از این رو برای نصب آن، گوشی شما باید پشتیبانی رسمی از Google ARCore  داشته باشد.به همین دلیل این برنامه برای آی او اس در دسترس نیست. اما یک جایگزین مشابه به نام Portals وجود دارد که می‌توانید از آن استفاده کنید. حتی این اپلیکیشن از لوکیشن‌های بیشتر و گرافیک بهتری برخوردار است.

دانلود Travel With AR برای اندروید

دانلود Portals برای iOS

2- AR Sensor برای اندروید و MeasureKit برای iOS

بهترین اپلیکیشن های واقعیت افزوده موبایل

AR Sensor یکی از پر مخاطب‌ترین برنامه‌هاست. زیرا موضوعات دنیوی را با واقعیت افزوده به یک فعالیت جالب و سرگرم کننده تبدیل می‌کند. به طور مثال اگر دوربین گوشی خود را به سمت یک مودم روتر ببرید و سپس به هر سمتی حرکت کنید، سنسور واقعیت افزوده به شما قدرت سیگنال‌ها در آن‌جایی که هستید را نشان می‌دهد. این کار با اضافه شدن یک دایره سه بعدی در رنگ سبز، نارنجی و قرمز انجام می‌شود.

شما همچنین می‌توانید عملکرد یک بخش مغناطیسی نظیر اسپیکرهای لپ تاپ را زمانی که اپلیکیشن دوربین شما فعال بوده و به سمت دیوایس‌های مغناطیسی میگیرید، مشاهده کنید.

سنسور واقعیت افزوده این کار را با ترسیم اطلاعات از سنسورهای تلفن شما و بکار گرفتن ردیابی موقعیت ARCore برای درک مختصات سه بعدی شما انجام می‌دهد. اما این اپلیکیشن تنها برای سیستم عامل‌های اندرویدی در دسترس است. اما با این حال، اپلیکیشنی با نام MeasureKit برای آی او اس وجود دارد که به وسیله آن شما می‌توانید نیروی میدان مغناطیسی را در اطراف دستگاه خود اندازه گیری کنید.

دانلود AR Sensor برای اندروید

دانلود MeasureKit برای iOS

3- WallaMe

اپلیکیشنی به نام WallaMe وجود دارد که کاربران می‌توانند با استفاده از امکاناتی که این اپلیکیشن در اختیارشان می‌گذارد، دیوار نویسی کنند. تنها کاری که شما باید انجام دهید این است که دوربین گوشی خود را به سمت یک دیوار گرفته و از آن عکس بگیرید، سپس به وسیله این اپلیکیشن روی آن متنی بنویسید. همچنین شما می‌توانید در کاتالوگ این اپلیکیشن از گزینه اضافه کردن تصویر یا استیکر استفاده کنید.

زمانی که سایر کاربران دوربین گوشی خود را در محلی که یادگاری در آن نوشته شده قرار دهند، یادگاری برای این کاربران نمایش داده می‌شود. در قسمت Discovery یا جستجو، شما می‌توانید از طریق نقشه موجود آن‌چه را دیگران در آن محل به یادگار گذاشته‌اند مشاهده کرده و از آن دیوار بازدید کنید. شما می‌توانید این اپلیکیشن را در حالت شخصی نیز قرار دهید تا نوشته‌ها و یادگاری‌ها را تنها با دوستانتان به اشتراک بگذارید.

دانلود WallaMe برای اندروید | آی او اس

4- Zome‌

اپلیکیشن Zome یک مرحله پیشرفته‌تر از برنامه WallaMe‌ است. با استفاده از این اپلیکیشن به جای اسپری کردن روی دیوارها می‌توانید در هرجایی که می‌خواهید پیام بگذارید. این پیام می‌تواند یک متن، عکس یا یک مدرک باشد. شما می‌توانید این پیام را در هر مکانی که می‌خواهید قرار دهید.

وقتی که یکی از کاربران Zome در مجاورت پیام شما قرار بگیرند، عکس پروفایل شما به صورت یک حباب شناور برای آن‌ها نمایش داده می‌شود. اگر فردی به آن ضربه بزند، اپلیکیشن Zome‌ پیام را فاش خواهد کرد. مانند برنامه WallaMe در این برنامه هم می‌توانید پیام‌های خود را به صورت شخصی منتشر کنید.

علاوه بر این، شما می‌توانید پیغام‌هایی را ارسال کنید که ناپدید می‌شوند. این پیام‌ها به طور خودکار زمانی که تایمر به اتمام برسد، حذف می‌شوند. برای جستجوی پست‌ها، شما می‌توانید حالت واقعیت افزوده را راه اندازی کنید.

دانلود Zome برای اندروید | آی او اس

5- Inkhunter

بهترین اپلیکیشن های واقعیت افزوده موبایل

دیگر مجبور نیستید که برای انجام تاتو درد زیادی را تحمل کنید. به لطف واقعیت افزوده، اکنون می‌توانید تتوی مجازی برای خود انجام دهید. اپلیکیشنی به نام Inkhunter وجود دارد که به وسیله آن می‌توانید هر طرحی که می خواهید روی بدن خود طراحی کنید.

برای انجام این کار به راحتی می‌توانید دوربین گوشی خود را جلوی هر قسمتی که می‌خواهید تتو کنید، بگیرید. اپلیکیشن Inkhunter تتوی مورد نظر را روی آن قسمت ایجاد خواهد کرد.

البته، اگر این تصویر کاملا تراز نباشد، می‌توانید تصویر را ادیت کنید. سپس بعد از انجام این مراحل می‌توانید تصویر آن را در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارید. جدا از اینکه این اپلیکیشن می‌تواند یک ترفند برای تاتوی مجازی باشد، می‌توان از این اپلیکیشن برای اطمینان از طرح دلخواه قبل از انجام تتوی واقعی استفاده کرد.

دانلود Inkhunter برای اندروید | آی او اس

6- اپلیکیشن Just a Line

بهترین اپلیکیشن های واقعیت افزوده موبایل

برنامه Just a Line گوگل دنیای شما را به یک بوم هنری تبدیل می‌کند. شما می‌توانید به راحتی با کشیدن خطوط روی صفحه نمایش گوشی و ایجاد طرح‌های مورد نظر خود روی فیلم‌ها یا عکس‌ها بپردازید.

تنها نقطه برجسته این اپلیکیشن حالت جفت سازی آن است. شما می‌توانید فضای مجازی خود را با دوست خود به اشتراک بگذارید و با هم روی یک صفحه نقاشی بکشید. این اپلیکیشن هم برای اندروید و هم برای آی او اس وجود دارد.

دانلود Just a Line برای اندروید | آی او اس

7- Wanna Kicks

بهترین اپلیکیشن های واقعیت افزوده موبایل

واقعیت افزوده شما را از بازدید یک فروشگاه برای خرید یک جفت کفش نیز بی‌نیاز کرده است. با استفاده از اپلیکیشنی به نام Wanna Kicks، می‌توانید به صورت دیجیتالی کفش بپوشید و ببینید که چگونه بنظر می‌رسند. علاوه بر این شما می‌توانید از آن عکس یا فیلم بگیرید و برای دوستانتان ارسال کنید تا نظر آن‌ها برای خرید آن کفش را بدانید. این برنامه تنها برای سیستم عمل آی او اس وجود دارد.

دانلود Wanna Kicks برای آی او اس

8- GMoney

یکی از برنامه‌های کاربردی دیگری که باید نصب کنید اپلیکیشن GMoney است. این برنامه می‌تواند اسکناس دوازده کشور مختلف را تشخیص دهد و فورا آن‌ها را به یک ارز متفاوت تبدیل کند. برای این کار کافیست که شما دوربین تلفن خود را مقابل اسکناس بگیرید و بقیه کار را به این اپلیکیشن بسپارید.

با استفاده از این اپلیکیشن نیازی نیست که یک به یک اسکناس‌ها را مقابل دوربین بگیرید. همه‌ی آن‌ها را با هم مقابل آن قرار دهید زیرا این اپلیکیشن به طور اتوماتیک آن‌ها را جمع‌بندی کرده و بعد تبدیل می‌کند. نکته‌ی جالبی که وجود دارد این است که این اپلیکیشن بدون اتصال به اینترنت کار می‌کند.

دانلود GMoney برای آی او اس

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. باتشکر از گجت نیوز لطفا اگه میشه این بخش معرفی بهترین نرم افزارهارو چه برای موبایل و چه برای pc بیشتر تکرار بشه.