گلکسی اس 20 و گلکسی اس 20 اولترا

گلکسی اس 20 اولترا می‌تواند نام پرچمدار بزرگ بعدی سامسونگ باشد

یک افشاگر ادعا می‌کند گوشی‌های نسل جدید گلکسی اس 10 سامسونگ با نام گلکسی اس 20 عرضه خواهند شد و گران‌ترین عضو این خانواده نیز گلکسی اس 20 اولترا (Samsung Galaxy S20 Ultra) نام خواهد داشت.

یکی از منابع فعال در صنعت موبایل ادعا می‌کند که سامسونگ قصد دارد پرچمداران آینده‌ی خودش را با تحت برند Galaxy S20 روانه‌ی بازار کند. در اطلاعاتی تازه، این منبع به ما گفته است که سبک نام‌گذاری گوشی‌های سامسونگ نیز به کلی تغییر خواهد کرد.

گلکسی اس 20، ارزان‌ترین گوشی خانواده

Schnailcase، شرکت سازنده‌ی قاب گوشی‌ها از منابع قابل اعتمادی شنیده است که سامسونگ قصد دارد استفاده از عبارت e در انتهای نام ارزان‌ترین گوشی خانواده اس 20 را متوقف کند. دلیلی که برای این کار وجود دارد هنوز مشخص نیست، اما می‌تواند فروش کمتر از آنچه که سازنده انتظار داشته تلقی شود. این تغییر بزرگ بدان معناست که گوشی پریمیوم 6.2 اینچی که پیشتر انتظار داشتیم جایگزین گلکسی اس 10 ای شود، در واقع جایگزین نسخه‌ی اصلی گلکسی اس 10 خواهد بود. در نتیجه این شرکت تصمیم گرفته است تا آن را با نام «گلکسی اس 20» و البته قیمتی بیشتر روانه‌ی بازار کند.

گلکسی اس 20 و گلکسی اس 20 اولترا

انتظار می‌رود نمایشگر اصلاح شده‌ای که در بالا می‌بینید با یک دوربین سه گانه آپگرید شده شامل یک سنسور فوق عریض، یک دوربین پریسکوپی با زوم اپتیکال 5 برابری و یک دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی جدید در این گوشی استفاده شود. تراشه‌ی اسنپدراگون 865 برای نسخه‌ی آمریکایی و تراشه‌ی اگزینوس 990 برای نسخه‌ی جهانی این دیوایس در نظر گرفته شده است. این تراشه‌ها حداقل با 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی داخلی همراه هستند. علاوه بر این یک باتری 4000 میلی‌آمپر ساعتی در زیر قاب فعالیت می‌کند و اندروید 10 با رابط کاربری One UI 2.1 نیز در راس بخش نرم افزاری دیوایس است.

دومین گوشی این خانواده انتظار می‌رود به یک نمایشگر غول پیکر 6.7 اینچی AMOLED مجهز باشد. انتظار می‌رفت این گوشی جایگزین نسخه‌ی اصلی گلکسی اس 10 باشد، اما اگر اطلاعاتی که امروز توسط یک افشاگر به نام Ishan Agarwal به دست ما رسیده صحیح باشد، نشان می‌دهد که این گوشی جانشین گوشی گلکسی اس 10 پلاس خواهد بود و با نام گلکسی اس 20 پلاس روانه‌ی بازار می‌شود.

گلکسی اس 20 و گلکسی اس 20 اولترا

انتظار می‌رود چهار دوربین روی قاب پشتی این گوشی شکل بگیرد که شامل سه سنسور مدل اس 20 به علاوه یک سنسور وقت پرواز برای بهبود عکاسی پرتره و به نمایش درآوردن محتوای واقعیت افزوده است. از نظر پیکربندی داخلی نیز انتظار می‌رود 12 گیگابایت رم و 256 گیگابایت فضای ذخیره سازی در دسترس کاربران قرار داشته باشد. یک باتری 4500 میلی‌آمپر ساعتی که با سرعت 45 وات شارژ می‌شود، از شارژ بیسیم و شارژ بیسیم معکوس پشتیبانی می‌کند نیز وظیفه‌ی تامین انرژی آن را بر عهده دارد و در راس بخش نرم افزاری آن اندروید 10 قرار دارد.

منتظر گلکسی اس 20 اولترا باشید

گلکسی اس 20 و گلکسی اس 20 اولترا

و اما بزرگ‌ترین و گران قیمت‌ترین عضو این خانواده به یک نمایشگر بزرگ 6.9 اینچی مجهز است و جایگزین گوشی گلکسی اس 10 5 جی گران قیمت خواهد شد. با این حال از آنجایی که نسل پنجم اینترنت موبایل در دو عضو دیگر این خانواده نیز حضور دارد، سامسونگ پسوند 5G را از جلوی نام آن برداشته و قصد دارد با نام گلکسی اس 20 اولترا آن را روانه‌ی بازار کند.

این گوشی از تمام قابلیت‌های مدل اس 20 پلاس برخوردار است، به علاوه این که پیکربندی آن پیشرفته‌تر خواهد بود، ک دوربین تله فوتو 2 برابری نیز پلی برای پر کردن شکاف بین زوم اپتیکال 1 برابری و 5 برابری دوربین‌های این گوشی خواهد بود و همچنین یک باتری بزرگ 5000 میلی‌آمپر ساعتی نیز تامین کننده‌ی انرژی آن است.

انتظار می‌رود گوشی‌های خانواده Galaxy S20 سامسونگ 11 فوریه (22 بهمن 98) همراه با ایرفون بیسیم گلکسی بادز پلاس معرفی شوند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. خیلی خوشگله خصوصا مدل اولترا باتری فوق العاده ای داره که فکر کنم دو روز استفاده سنگین رو جواب بده

  2. چ رندر های خوشگلی ازش در مقالتون قرار دادین ولی دیگع نمیشه خریدش چ فایده