سهمیه بنزین تاکسی های اینترنتی

سهمیه بنزین تاکسی های اینترنتی به صورت نقد پرداخت خواهد شد

مدیر برنامه‌ریزی شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی گفت سهمیه بنزین تاکسی های اینترنتی ، هنگامی که اطلاعات پیمایش آنها توسط وزارت کشور به وزارت نفت ارسال شود، به صورت نقدی به کارت بانکی رانندگان واریز می‌شود.

شهرام رضایی، مدیر برنامه‌ریزی شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی در خصوص میزان مبلغی که برای تاکسی های اینترنتی در نظر گرفته شده است عنوان کرد سهمیه سوخت این تاکسی‌ها حداکثر 300 لیتر در نظر گرفته شده است که قیمت هر لیتر نیز 1500 تومان خواهد بود. وی افزود این مبالغ به صورت هفتگی محاسبه می‌شود و پس از اینکه به وزارت نفت اعلام شد، پرداختی‌ها طبق پیمایش هر خودرو صورت می‌گیرد.

آخرین جزئیات سهمیه بنزین تاکسی های اینترنتی

مدیر برنامه‌ریزی شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی در خصوص نحوه محاسبه پیمایش تاکسی های اینترنتی عنوان کرد وزارت کشور به صورت مستقیم محاسبه پیمایش شرکت‌های اینترنتی را انجام می‌دهد. وی افزود محاسبه پیمایش و تایید آن را وزارت کشور به انجام می‌رساند و فقط وزارت نفت شماره حساب و کد ملی افراد را دریافت می‌کند تا مبلغ اعتباری که در نظر گرفته شده است را به حساب مالکان خودرو پرداخت کند. وی تاکید کرد این اعتبار فقط در جایگاه‌ها قابل استفاده خواهد بود.

شهرام رضایی در ادامه بیان کرد این مبالغ فقط به حساب مالک خودرو واریز می‌شود و شرکت‌های اینترنتی در این زمینه مبلغی را دریافت نخواهند کرد. وی افزود تا به امروز به هیچ یک از شرکت‌های اینترنتی در این زمینه اعتباری پرداخت نشده است و این دو مرحله نیز به شماره حساب‌هایی که از مالکان خودرو دریافت شده است، پرداخت کرده‌ایم. رضایی تاکید کرد سهمیه بنزین تاکسی های اینترنتی زمانی که اطلاعات پیمایش آنها توسط وزارت کشور به وزارت نفت ارسال شود، به صورت نقدی به کارت بانکی مالکان این خودروها واریز می‌شود.

مدیر برنامه‌ریزی شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی در پایان خاطرنشان کرد:

آن طور که در نظر گرفته شده است یک تاکسی اینترنتی حداکثر 300 لیتر بنزین دریافت خواهد کرد و پیمایش آن اگر به اندازه 200 لیتر باشد، برابر هزینه 200 لیتر بنزین 1500 تومانی که تفاوت نرخ 1 و 2 بنزین است، معادل 300 هزار تومان به حساب راننده‌ای که این پیمایش را انجام داده باشد، واریز خواهد شد که البته وزارت کشور این موضوع را تایید و پیمایش‌ها را بررسی می‌کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. ای کاش بهشون سهمیه بنزین میدادن تا پول نقد