تصاویر گلکسی نوت 10 لایت

نخستین تصاویر گلکسی نوت 10 لایت را در دنیای واقعی ببینید

نخستین تصاویر گلکسی نوت 10 لایت (Samsung Galaxy Note 10 Lite) در دنیای واقعی منتشر شد. این تصاویر طراحی گوشی و همچنین پشتیبانی آن از قلم S Pen را به نمایش می‌گذارند.

ما انواع و اقسام شایعات را در مورد گوشی گلکسی نوت 10 لایت سامسونگ در این مدت شنیده‌ایم. اکنون٬ در حالی که کمتر از دو ماه به معرفی رسمی این گوشی باقی مانده است٬ نخستین تصاویر گلکسی نوت 10 لایت را می‌توانید در دنیای واقعی ببینید. یک یوتیوبر مشهور با نام کاربری TechTalkTV مجموعه‌ای از تصاویر این گوشی را منتشر کرده که علاوه بر طراحی آن٬ قلم هوشمند S Pen را نیز در کنارش به نمایش می‌گذارد.

همانند بسیاری از پیشبینی‌های دیگر٬ ظاهر نوت ۱۰ لایت در جلو همراه حاشیه‌های حداقلی در تمام زوایا٬ یک چانه‌ی خیلی باریک در پایین و یک حفره در بالای نمایشگر برای میزبانی از دوربین سلفی٬ بسیار شبیه به مدل معمولی نوت ۱۰ است. انتظار می‌رود این نمایشگر OLED از وضوح 2400×1800 پیکسل پشتیبانی کند که به نسبت ابعاد بلندتر (20:9) از گوشی‌های فعلی با نسبت 19:9 اشاره دارد.

در پشت٬ یک ماژول برآمده مستطیلی شکل برآمده دیده می‌شود که از سه دوربین و یک ماژول فلاش میزبانی می‌کند. بدنه‌ی این دیوایس نیز از همان طراحی شیشه‌ای برخوردار است که در اغلب گوشی‌های این کمپانی می‌بینیم.

به گفته‌ی این افشاگر٬ گوشی آینده‌ی سامسونگ از تراشه‌ی اگزینوس 9810 قدرت می‌گیرد که بیش از پیش می‌تواند حذف تراشه‌های اسنپدراگون از گوشی‌های برند سامسونگ را تایید کند. از دیگر امکانات این دیوایس می‌توان به یک اسکنر اثر انگشت درون نمایشگر و یک باتری غول پیکر 4500 میلی‌آمپر ساعتی اشاره کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. والا خوبه من ک پسندیدم فقط قیمت باید حدود۶ تومن باشه ن بیشتر